Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Hei alle! Nå har jeg levert masteroppgaven min og tatt sommerferie :)

Xaphan: Studerer du estetikk?

Gratulerer! :tommelopp:

Ja, det gjør jeg! How'd you know?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men gjesten, jeg er litt redd for at den sommeren vi har nå, er den vi får altså! atte finværet er nå, i stedenfor i sommer :( men det hindrer jo ikke for grille, kubbe og gøye i park for det da :)

Uff, ikke si sånt da! Mellom jobb og eksamenslesing blir det ikke noe mer soling på meg før et stykke ut i juni, så sommeren vare! Men uansett hva som skjer, kan ingen hindre meg i å grille i parken. Kom regn, snø og vind, jeg har paraply, boblejakke og sterke hårstrikker. Grilling blir det. Basta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg tror du nevnte det sist torsdag, og siden jeg har en bachelor i estetikk burde jeg jo gitt en form for respons, men det kokte liksom bare bort :) Hva syns du om studiet?

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg tror du nevnte det sist torsdag, og siden jeg har en bachelor i estetikk burde jeg jo gitt en form for respons, men det kokte liksom bare bort :) Hva syns du om studiet?

Å, så kult :) Jeg syns det var interessant, men ikke som jeg så for meg og det var ikke helt min greie, så derfor skal jeg bytte studie til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Jeg koste meg veldig med de frie nordiske emnene, så det var de som fikk meg gjennom tre år :) Jeg syns introduksjonsemnet i estetikk var interessant, men de andre var så som så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Uff, ikke si sånt da! Mellom jobb og eksamenslesing blir det ikke noe mer soling på meg før et stykke ut i juni, så sommeren vare! Men uansett hva som skjer, kan ingen hindre meg i å grille i parken. Kom regn, snø og vind, jeg har paraply, boblejakke og sterke hårstrikker. Grilling blir det. Basta.

heheheheeee :) det har du fadermeg rett i :fnise: ..som sagt; du vet du er norsk når du griller uansett vær! ..vi får heller ta på oss bikini og sprade rundt i regnet og danse regndansen vet du :) I`m down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Jeg tror denne oppsummerer tingene ganske bra med hensyn til nordmenn og kaldt vær:

Norwegian weather - temperatures:

+15°C / 59°F

This is as warm as it gets in Norway, so we'll start here. People in Spain wear winter-coats and gloves. The Norwegians are out in the sun, getting a tan.

+10°C / 50°F

The French are trying in vain to start their central heating. The Norwegians plant flowers in their gardens.

+5°C / 41°F

Italian cars won't start. The Norwegians are cruising in cabriolets.

0°C / 32°F

Distilled water freezes. The water in the Oslo Fjord gets a little thicker.

-5°C / 23°F

People in California almost freeze to death. The Norwegians have their final barbecue before winter.

-10°C / 14°F

The Brits start the heat in their houses. The Norwegians start using long sleeves.

-20°C / -4°F

The Aussies flee from Mallorca. The Norwegians end their Midsummer celebrations. Autumn is here.

-30°C / -22°F

People in Greece die from the cold and disappear from the face of the earth. The Norwegians start drying their laundry indoors.

-40°C / -40°F

Paris start cracking in the cold. The Norwegians stand in line at the hotdog stands.

-50°C / -58°F

Polar bears start evacuating the North Pole. The Norwegian army postpones their winter survival training awaiting real winter weather.

-70°C / -94°F

The false Santa moves south. The Norwegian army goes out on winter survival training.

-183°C / -297.4°F

Microbes in food don't survive. The Norwegian cows complain that the farmers' hands are cold.

-273°C / -459.4°F

ALL atom-based movent halts. The Norwegians start saying "Faen, det er kaldt i dag! (Damn, it's cold outside today!)"

-300°C / -508°F

Hell freezes over, Norway wins the Eurovision Song Contest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

heheee, jaa, den var morsom på begynnelsen, men ble litt vel overdreven synes jeg :fnise: må innrømme at jeg kjente meg igjen til det ble minusgrader :fnise: men jeg synes det brått blir VELDIG klaging fra folket når det bikker over på de blå gradene altså... minus 300 grader...ehm,.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

hehe, ja de tok den kanskje litt langt. i desember 2009 var jeg på tre ukers backpacking i Spania og Portugal. da jeg kom meg til Porto var det rett opp under jul og det var cirka 10 grader på dagtid. alle de innfødte huttret og synes det var kaldt. hjemme var det temperaturer ned mot -40 så jeg sa jeg ikke synes de hadde noen grunn til å klage. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ååh, jeg har også vært i porto :) fine stedet sitt det!

men sant som du sier! bare solen titter frem pittelitt om våren, så sprader visse piker rundt i oslos gater i hot pants :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ja, det har ofte en tendens til å bli slik. skandinaver (og da spesielt svensker og nordmenn) har litt rykte på seg for å ha et litt spesielt forhold til kaldt vær.

Porto er forøvrig en av byene jeg har likt meg best i. gleder meg til å dra tilbake.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

du reiser mye du, din heldiggris! mmmhm, likte meg godt i albufeira...kanskje ikke så rart når man bodde på 5 stjernes spahotell <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ja, blitt ganske mye reising. reiser jo så å si 4 uker i året i tilleg til masse helger. i fjor var jeg jo i 10 land til sammen og alt var fritidsreiser.

jeg likte meg ikke så godt i Algarve egentlig. sikkert fordi det var mitt første møte med Portugal og jeg bodde i den dårlige delen av Faro. (bodde i et rom for 4 uten vinduer. egentlig var planen å bli der to netter men da jeg våknet første dagen sjekket jeg ut og kjøpte billett med første tog ut av byen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heheheheeee :) det har du fadermeg rett i :fnise: ..som sagt; du vet du er norsk når du griller uansett vær! ..vi får heller ta på oss bikini og sprade rundt i regnet og danse regndansen vet du :) I`m down!

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: bare sånn for å forstyrre samtalen deres skikkelig, jeg har laga meg dreads! :nigo::ler:

Oooh, så kult! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

:opplyser: bare sånn for å forstyrre samtalen deres skikkelig, jeg har laga meg dreads! :nigo::ler:

oiiii, det tror jeg virkelig du kler twinky! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Oooh, så kult! :nigo:

oiiii, det tror jeg virkelig du kler twinky! :jepp:

takk :nigo:

hadde d ett par mnd i høst. så tok jeg de ut, så angra jeg så nå laga jeg nye :ler: er veldig fornøyd så langt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg vil også haaaaa dreads! meeeen, blir litt vanskelig på mitt korte hår! dumme meg som klippa det enda kortere idag tidlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg vil også haaaaa dreads! meeeen, blir litt vanskelig på mitt korte hår! dumme meg som klippa det enda kortere idag tidlig :(

du kan bruke extensions da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...