Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også veldig spent på det der altså! :) Skal krysse alt jeg har for full klaff og stormende jubel! :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. :ler: Er mye som skjer i mellom også for min del, så dagene bør jo gå stormende fort. Men can't wait still!

Og jeg krysser fingra for det samme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

i belive!

var det enkli helt tilfeldig at jeg var jeg som "vant" møtet med han? det er jo flere flotte single jenter her?

(ikke at jeg vil bytte ut 3.juli med noen andre altså!! :fy_fy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Ja, det var tilfeldig. Hadde egentlig ingen planer om å ta det opp med noen av dere, men han var så masete når jeg prata med deg, så da tok jeg en risk. :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, anskaffet et par pilotbriller. :jepp: Også kjøpte jeg stygge grytekluter som var formet som blåe hunder i gave til ei venninne av meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hahahhaaa...hvor i alle dager fant du deeet?

kanskje jeg bør kjøpe nye grytekluter til min stakkars mor,

herregud, hun bruker fortsatt noen jeg ga til henne på barneskolen som jeg har laget :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

uansett hvor stygt eller gammelt det er vil en som regel altid beholde eller ta vare på det barne har laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrer og tær for at 3. juli blir full klaff jeg også :) Trivelig blir det nok uansett i alle fall.

Var veldig koselig å møte dere på fredagen, synd jeg ikke fikk vært med på Lørdag, virker som dere hadde det veldig hyggelig!

Nei huff, jeg må vel nesten forsøke å finne på noe til middags/kveldsmat så jeg ikke sulter her jeg sitter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

nååh :) tusen takk :)

jeg er ganske så sikker på at jeg kommer til å få en artig dag jaffal!

einar, mamma har en tendens til det ja!

absolutt all julepynt og påskepynt vi har, har jeg og broren min laget, det synes jeg er kjempestas å dra frem hvert år!

vi har altid hatt det sånn, så for meg så blir det heeelt feil å kjøpe julepynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er koselig at foreldrene tar vare på ting jeg :biggrin: Pappa har for eksempel spart på et korsstingbroderi jeg lagde i år 2000, og nå som jeg har begynt å brodere igjen er det veldig moro å se på hva jeg lagde for ti år siden (selv om det er i en heel annen stil enn det jeg lager nå :gjeiper:)

Og jeg eelsker å sitte å se gjennom gamle tegninger osv. Herlig! Jeg skal definitivt bli en sånn mamma som tar vare på ting barna lager :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg syns det er koselig at foreldrene tar vare på ting jeg :biggrin: Pappa har for eksempel spart på et korsstingbroderi jeg lagde i år 2000, og nå som jeg har begynt å brodere igjen er det veldig moro å se på hva jeg lagde for ti år siden (selv om det er i en heel annen stil enn det jeg lager nå :gjeiper:)

Og jeg eelsker å sitte å se gjennom gamle tegninger osv. Herlig! Jeg skal definitivt bli en sånn mamma som tar vare på ting barna lager :jepp:

jaaa, me2! tegninger harke vi mere da, for de ble det litt for mange tusen av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mamma og pappa sitt hus er fullt av mine greier!

Mamma har tilogmed tatt seg friheten med å omdøpe titlene på bildene etter hun har stjålet dem og! Makan..Ikke har man kunsterisk frihet når man har en mor..Lurer på om morra til Edvard Munch holdt på sånn!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDust og Noz, skal dere på dobbeldate?! :popcorn: Da krysser jeg fingrene for deg Nozi, håper han er bra nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hehhehee, jeg vet ikke hva man skal kalle det jeg gjesten?

men jeg skal møte en veldig snasen kompis av kadust og hennes kjære :)

men tusen takk gjesten :klem:

du er alletiders! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...