Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg drar til hytta mi til helga og blir der ut uke 26. Jeg, typen og en kompis av oss har ferieuke samtidig, så da skal vi ditned. Og der er det meldt fint vær også. Så da vet dere at jeg ikke er tilgjengelig da enda.

Og Noz er spikra fast i meg 3. juli. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg drar til hytta mi til helga og blir der ut uke 26. Jeg, typen og en kompis av oss har ferieuke samtidig, så da skal vi ditned. Og der er det meldt fint vær også. Så da vet dere at jeg ikke er tilgjengelig da enda.

Og Noz er spikra fast i meg 3. juli. :lur:

gjett om a! du slipper ikke unna nå fortenk! :gjeiper:

æ glær mæ sjøh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nå gleder Johannes seg som en liten unge også, så. :hoho:

ååå?? æææææææh.... iiiiiiiiiiiik! spennende! men iiiiik! skummelt!

men gøy også! hohoooo

hva har du sagt til han? *nyskjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

hva er det jeg har gått glipp av nå?

ikke noe spes pandamann....

bare jeg og kadust som har en avtale 3. juli :jepp:

og jeg gleder meeeeeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke sagt så mye, bare at du skal være med og hinta litt til at du kan være noe for han. :ler:

Endret av KaDust
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har jo ikke sagt så mye, bare at du skal være med og hinta litt til at du kan være noe for han. :ler:

hohooo :ler: blir jo spennende å se da! (hvis han ikke bli grusomt skuffet- noe som er aldeles fullt mulig :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, han har prøvd seg på jenter som er langt styggere enn deg, så det burde nå gå. Knut sa nå at du så ut til å være hans type jente. :jepp: Så må man jo se om kjemien å sånn stemmer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Tja, han har prøvd seg på jenter som er langt styggere enn deg, så det burde nå gå. Knut sa nå at du så ut til å være hans type jente. :jepp: Så må man jo se om kjemien å sånn stemmer. ;)

er han desperat eller? :fnise: nejda, blir spennende å se uansett!

(og jeg vil gjerne få påpeke at jeg er veldig mye mindre fotogen enn gjennomsnittet!) men johannes har ikke sett bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

hvis han ikke bli grusomt skuffet - noe som er aldeles fullt mulig :fnise:

det kan fort slå begge veier når en dater noen for første gang. Du er jo ganske søt så tror ikke du har noe å frykte.... det verste som kan skje er jo at kjemien ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det kan fort slå begge veier når en dater noen for første gang. Du er jo ganske søt så tror ikke du har noe å frykte.... det verste som kan skje er jo at kjemien ikke stemmer.

det er sant pandamann! :jepp:

men jeg harke "datet" noen på maaange herrans år!

så jeg er jo heeelt ute av trening! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

det viktigste er at en prøver å slappe av og er seg selv, selv om en ofte er spent og dritnervøs. resten får gå som det går. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det viktigste er at en prøver å slappe av og er seg selv, selv om en ofte er spent og dritnervøs. resten får gå som det går. ;)

det er sant! og det er jo ikke sikkert at han vennen til kadust tenker på dette som noe annet enn et helt vanlig møte med et nytt menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ofte synes jeg det er det beste å treffes uten å legge for mye forventninger på at det skal skje noe. date synes jeg kan legge litt unødvendig press på partene på at alt skal være "perfekt" og en må se for seg en fremtid med vedkommende etter kun et par timer.

det var ei jeg tastet med her på KG som var litt vel opphengt i at treff på død og liv skulle være date men det synes jeg ble litt håpløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

ofte synes jeg det er det beste å treffes uten å legge for mye forventninger på at det skal skje noe. date synes jeg kan legge litt unødvendig press på partene på at alt skal være "perfekt" og en må se for seg en fremtid med vedkommende etter kun et par timer.

det var ei jeg tastet med her på KG som var litt vel opphengt i at treff på død og liv skulle være date men det synes jeg ble litt håpløst...

joda, jeg ser den! hvis man ikke kaller det en date, og det viser seg at kjemien å slik ikke er der, så er det jo litt lettere å "bryte" også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nei, han har ikke sett bilde. :ler: Ikke som jeg vet i hvertfall.

oki, da kan han leve i nyskjerrigheten en liten stund til da :ler:

men jeg må innrømme at jeg synes det var litt stas at du sa at han gleder seg da:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...