Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Vel, jeg våknet med kramper fra... Ja, dere vet hvor så jeg har ikke vært på jobb i dag, vet ikke om jeg rekker å møte dere syv, men har i alle fall nr'et til Mystique og Noz så jeg regner med at jeg finner dere :P

Uff da, håper du føler deg bedre! Og at du finner oss :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant du dem til slutt, Panda?

Høres ut som dere hadde det koselig i går. Håper å møte dere jeg ikke har møtt ennå en dag, kanskje på Tusenfryd-turen vår, hvis vi klarer å gjennomføre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forresten vi skal sette en Tusenfryd dato så snart som mulig, sånn at alle har mulighet til å holde av dagen. Er ikke lett å planlegge med en så stor gjeng et par dager før eventen :skravle:

noen som har noen forslag til dato? tirsdag 19.juli? :vetikke:

Den datoen passer for meg! Men jeg så at kjæresten til KaDust ikke kunne den dagen, da. Hva med onsdag 20. eller torsdag 21.? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Høres ut som dere hadde det koselig i går. Håper å møte dere jeg ikke har møtt ennå en dag, kanskje på Tusenfryd-turen vår, hvis vi klarer å gjennomføre :)

jadda, han fant oss tilslutt, meeenneeeh, vi satt på det FØRST bordet RETT ved inngangen :skratte: :skratte: sååå, han burde vel enkli ha sett oss med en gang :fnise:

Jaaaa gjesten, det var en aldeles utmerket suksess :jepp:

vi var på peoples til sånn 23.30 tiden, så dro pandamann,valneanne , xaphan og jeg litt videre rundt :)

Det blir en stoooor utfordring å få til en dag som passer for alle, men det hadde vært supersupersuperstas å få til en stor felles kg-date! :jepp:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en dritbra kveld i går! Jeg kunne godt ha spart meg for det seilbåtnachspielet (jeg og valneanne var på eventyr!), men å være med dere var bare helt herlig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

joda, fant de til slutt. hadde allerede gått igjennom lokalet to ganger så synes det var bra gjort ikke å finne de siden de satt reett innenfor døren. og det selv før jeg tok på meg ølbrillene.

Jeg tror jeg nevnte Hard gay for noen av dere i går. det er en japansk komiker som gjorde noe av det samme som Alex Rosén gjorde for mange år siden. mine favoritter er Hard gay ramen shop (såvidt jeg har skjønt er en ramen shop noe ala en lunchbar i Japan) og Hard gay fathers day. Jeg har kanskje litt sær humor men det får så være ;)

jeg tror det var noe annet jeg lovte å gi dere link på også men det har blitt glemt i løpet av natten så dere får skrike ut hvis noen av dere husker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

joda, fant de til slutt. hadde allerede gått igjennom lokalet to ganger så synes det var bra gjort ikke å finne de siden de satt reett innenfor døren. og det selv før jeg tok på meg ølbrillene.

Jeg tror jeg nevnte Hard gay for noen av dere i går. det er en japansk komiker som gjorde noe av det samme som Alex Rosén gjorde for mange år siden. mine favoritter er Hard gay ramen shop (såvidt jeg har skjønt er en ramen shop noe ala en lunchbar i Japan) og Hard gay fathers day. Jeg har kanskje litt sær humor men det får så være ;)

jeg tror det var noe annet jeg lovte å gi dere link på også men det har blitt glemt i løpet av natten så dere får skrike ut hvis noen av dere husker det.

jupp, jeg var en av dem som du nevnte dem for! og dæven steike, det var jo nesten værre enn det jeg forestilte meg :skratte:

men skal ikke nekte for at jeg fikk meg en latterkrampe nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom episode fra i går:

Servitøren: Hvordan møttes dere a? På internett? :ironi:

Vi: Ja, faktisk! På et forum!

Servitøren: Kødder dere? Hvilket forum?

Vi: Kvinneguiden

Servitøren: *ser på Pandamann* Hva faen gjør du her da?

:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahha Ja det var morsomt!!

Og etterpå "seriøst, møttes dere på internett?? Jeg bare kødda jeg! Det er jo bra dere kommer dere ut av huset og er sosiale da!"

:klaske:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, han var en sær type, ass!

(Håper ikke han går inn på kvinneguiden og oppsøker oss :gjeiper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

takk for et kjempefint treff gjesten, heloise og Hecubaa!

det var bare så dumt at tiden gikk så altfor fort! ( men det tyder bare enda mere på at jeg storkoste meg da!)

jeg er glad for å ha truffet dere, så håper jeg vi får realisert tusenfryd/kubb datene! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

I lige måde! Det var like koselig som sist :)

Tusenfryd må vi få til.. Og QUIZ!

åh, åff kåsh! åssen kunne jeg glemme det! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for et kjempefint treff gjesten, heloise og Hecubaa!

det var bare så dumt at tiden gikk så altfor fort! ( men det tyder bare enda mere på at jeg storkoste meg da!)

jeg er glad for å ha truffet dere, så håper jeg vi får realisert tusenfryd/kubb datene! :jepp:

I lige måde! Det var like koselig som sist :)

Tusenfryd må vi få til.. Og QUIZ!

Jaa, det var kjempekoselig :hjerte:

åh, åff kåsh! åssen kunne jeg glemme det! :klaske:

Nei, det er nesten utilgivelig. Faktisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jaa, det var kjempekoselig :hjerte:

Nei, det er nesten utilgivelig. Faktisk :fnise:

i knoooow (her skulle jeg gjerne hatt en smily som står i skammekroken, men det finner jeg ikke gitt)

men håper dere kan se igjennom fingrene èn gang, for jeg viiil vil vil vil viiil påpubquiz! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i knoooow (her skulle jeg gjerne hatt en smily som står i skammekroken, men det finner jeg ikke gitt)

men håper dere kan se igjennom fingrene èn gang, for jeg viiil vil vil vil viiil påpubquiz! :jepp:

Jada, vi skal se gjennom fingrene, for vi vil gjerne ha deg med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...