Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, facebookadding..skummelt!

Bare sende meg pm så legger jeg til.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var rart å se bilder av deg, FrøkenJosefine! Du ser jo verken ut som en ape eller en ugle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, bombe sikker. Om det har vært på fest med eksen, eller triaden/metro eller hva enn er jeg usikker på da. :lol: Bare bombe sikker på at jeg har sett deg IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at det stemmer..:)

Jeg var en ordentlig flyfille før.. (ikke i ludderforstand, men jeg var overalt hele tiden sånn ellers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg opprettet en gruppe på facebook, nå vil det være litt enklere å finne på ting :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at alle dropper ut :bond: Jeg som hadde gledet med til å se dere igjen :sukk: Og noen for første gang da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke på lørdag jeg heller, barnevakt på dagen og bursdagselskap på kvelden... Men de som drar får kose seg, håper vi finner på en ny tid snart...

Hvor på facebook er gruppen?

Endret av Tussilago_2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på facebook er gruppen?

Tror den er hemmelig, så du må legge til/bli lagt til av noen på face for å komme inn. Bare å sende PM.

Men jeg likte egentlig godt å planlegge her, facebook er så uoversiktlig, og man får så plagsomt mange notifications.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den er hemmelig, så du må legge til/bli lagt til av noen på face for å komme inn. Bare å sende PM.

Men jeg likte egentlig godt å planlegge her, facebook er så uoversiktlig, og man får så plagsomt mange notifications.

Men du kan huke av der det står om du vil ha notifications eller ikke. Da får du ikke lenger :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes vi skal holde litt liv i denne tråden selv om vi har en egen gruppe på FB.

Enig, tråden til vår samling må ikke dø ut :)

Forresten ikke glem å stem på FB Padawan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe er så sært se alle her nå, siden jeg nå har ansikter å feste til nickene! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe er så sært se alle her nå, siden jeg nå har ansikter å feste til nickene! hihi

ikke sant!! :fnise:

er egentlig bare koselig synes jeg, blir liksom mer "virkelig" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle gamle og alle "nye" :vinke:

Var med på forrige treff, og har fulgt med på planleggingen av nytt treff siden dere begynte:) Late meg som bare leser og ikke deltar:P hehe... :fnise:

Men jeg vil veldig gjerne være med på nytt treff altså, hvis jeg får lov:P Jeg kan ikke på fredag, og lørdag har jeg egentlig planer, men vet ikke helt om det blir noe av alikevel:)

Er med på det både park og øl. Hvis det blir fint vær er jo parken perfekt, ellers så er Cafe Sara og peoples ey godt forslag, plass til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hei på dere alle gamle og alle "nye" :vinke:

Var med på forrige treff, og har fulgt med på planleggingen av nytt treff siden dere begynte:) Late meg som bare leser og ikke deltar:P hehe... :fnise:

Men jeg vil veldig gjerne være med på nytt treff altså, hvis jeg får lov:P Jeg kan ikke på fredag, og lørdag har jeg egentlig planer, men vet ikke helt om det blir noe av alikevel:)

Er med på det både park og øl. Hvis det blir fint vær er jo parken perfekt, ellers så er Cafe Sara og peoples ey godt forslag, plass til alle:)

hajjooo! det var lenge siden det!

selvfølgelig skal du væme! det er jo allerde bestemt det! :jepp:

..men det er såå vanskelig å finne en dag som passer alle! :(

og det bør jo snart bestemmes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanskelig å finne en dag som passer alle. Tror egentlig det er best å bare sette en dato, så kommer dem som kan:) Umulig å finne en dag som passer for alle...Hvis vi ikke setter en dato i august da, men det er jo veldig lenge til!:) Det er meldt regn på lørdag, så blir vel ikke parken:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...