Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at jeg ikke kan komme på lørdag :( Jeg må visst jobbe. Kan prøve å bli med neste gang dere eventuelt skal møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

:sukk: dette blir for vanskelig altså :(

jeg vil atte alle skal kunneeeee!

kanskje jeg bør sette meg på people eller hvor vi skal på fredagen, og bare bli der til de stenger på lørdagen :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle skal adde hverandre på facebook/msn eller hva enn som brukes, så blir det mye lettere å avtale med hverandre når man kan møtes sånn generelt. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg synes alle skal adde hverandre på facebook/msn eller hva enn som brukes, så blir det mye lettere å avtale med hverandre når man kan møtes sånn generelt. :lur:

ingen dum idè neiii..jeg har ikke msn, men har jo denne facebooken da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo en idé, da. ;) Jeg er så og si alltid pålogget facebook. Mye msn også, men om jeg er ute å kjeder meg så tar jeg face på mobilen også siden jeg har gratis nett på telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Da er det jo en idé, da. ;) Jeg er så og si alltid pålogget facebook. Mye msn også, men om jeg er ute å kjeder meg så tar jeg face på mobilen også siden jeg har gratis nett på telefon.

høres ut som vi er like avhengig av nettet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også stort sett på facebook hele tiden. Meen jeg syns det er litt skummelt å skulle legge dere til på facebook :sjenert: Redd for at dere får et dårlig inntrykk av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal face gi et dårlig inntrykk?

Jeg er i hvertfall litt sånn at jeg ikke lar meg påvirke før jeg har blitt kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg er også stort sett på facebook hele tiden. Meen jeg syns det er litt skummelt å skulle legge dere til på facebook :sjenert: Redd for at dere får et dårlig inntrykk av meg!

nå lurer jeg på hva slags bilder du har liggende på FB. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tendens til å være litt fjortis på facebook. Pluss enkelte fyllebilder som kan virke litt feil dersom du ikke var der og så hvordan situasjonen egentlig var. Hehe.

Neida, vi kan godt bli facebookvenner. Bare ikke døm meg ut fra bilder som blir tatt klokka tre natt til søndag, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, jeg dømmer ikke. Er flere bilder av meg på face som ikke ser helt friske ut heller. Det værste er at nylig kjente ikke vet at bildene med sort hår er over 2-3 år gamle eller mer, så det blir fort litt flaut. Men jeg er ikke så nøye på sånt. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg bruker bare FB som sosialt medium, så hvis noen vil adde meg så bare send en PM med navn så kan vi addes.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heloise

4 KG-venner addet på FB, gotta catch them all! Noen flere her med litt pokemon-feeling...? Ikke at jeg egentlig har spilt det før, men det har visst noe med samling å gjøre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...