Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

neidaaa!! :nigo: jeg skulle bare skifte e-post og navn;) slapp heeelt av :fnise:

jeg blir 22 i slutten av sommeren forresten :)

twinkeeeel??? er det deg i ny forkledning!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Jeg er 24 år :)

Kubb i regn er ikke noe særlig nei, så hvis det blir dårlig vær neste helg syns jeg heller øl og vin under et solid tak er tingen.

det der synes jeg hørtes veldig ut som en god slagplan! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Vin er alltid en solid plan! :kristin:

det synes jeg også! men hodet mitt er så absolutt ikke enig der! :grine: pittelitt vin = Migrene til ca tuuuusen og enda mer! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noen gode tips til hvor vi kan møtes under tak? :) Jeg har ekstremt lite peiling på sånt i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peoples eller Cafe sør tenker jeg. Har ikke vært på P, men ut fra folks forklaringer, høres det ut som cafe sør-type sted, og da er jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare litt bedre bordplasseringer på Peoples..siden cafesør er litt trangt innimellom...:)

Ellers er jo cafe Sara en god plan, for der er det veldig god plass! :) og enda lettere lage langbord til alle..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er sara da? Jeg er egentlig fornøyd så lenge ingen blir sittende "utenfor" og ingen blir voldtatt på vei hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cafe Sør er veldig koselig hvis man er 3-4 stykker, men hvis vi blir over det dobbelte så tror jeg nesten ikke det er mulig å få til noe langbord der :/ Cafe Sara er også koselig, men jeg merker at jeg er litt spent på dette Peoples-stedet.. Spesielt pga. uteservering og billig alkohol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da blir det Peoples da :) Men jeg synes fortsatt vi skal spille kubb hvis det er fint vær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke komme selv om jeg har kjempe lyst :frown:

Ei god venninne av meg endret datoen for bursdagen sin og det havnet på den 18. Dere får kose dere masse så håper jeg det blir et treff igjen før den 8 juli, da drar jeg bort i en måned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortsatt ikke helt oversikt over hvem som faktisk kommer. Er det noen andre enn meg som er sikre på at de kommer? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

naaai! jeg som hadde gledet meg sånn til å treffe deg Mystique X...

Jeg har heller ikke helt oversikt gjesten! men et virker som en del ikke kan? er det flere som kan på fredagen da? 17.juni??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...