Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør du? :)

Da kan det jo hende vi kan ta en drikke of your choice en dag da? :D

Hvis du vil?

iiiik, blir jo litt skummelt dah. Mener, jeg er veldig ny her, og du har alltid så gode innlegg, så liksom sett litt opp til deg :roll: .

Men tror jeg kan manne meg opp, hadde vært koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå ennå over en uke til. :sjenert:

Ja vi kan jo ta en kopp kaffe denne uken om du vil?? :kaffekopp::skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar heller te, men vi kan jo det. :jepp: eeehh, hvilken dag tenkte du på? Denne uka er jo så godt som over. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sant det :fnise: Jeg er ferdig på skole og jobber ikke heller, så jeg er ledig hele tiden untatt helgene. Bare si ifra en dag det passer deg så kan vi treffes i oslo ved nasjonal stasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi godt. Jeg jobber mandager, onsdager og fredager. Da jobber jeg på skøyen og er ferdig halv fire som regel. Ellers gjør jeg ikke annet enn kjøretimer tirsdager og torsdager. Eneste som skjer etter jobb å sånn er evt at typen kommer, men han kommer som regel jævla sent. :roll: Så passer egentlig når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å ha en hvit blomster i håret, slik at du gjenkjenner meg. :jepp: Og så har jeg mørkt halvlangt hår, har på en kort skinnjakke med hette, også står jeg ved fontenen. Sender deg nr mitt just in case. Gleder meg allerede, blir koselig å treffe deg!! :klem:

Det er bare å henge seg på for dem som har tid og lyst! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg vet iallefall hvor jeg skal henge på tirsdag :fnise:

edi: drar til hytten og kommer hjem sent mandag men skal titte innom tråden i løpet av helgen.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiiik, blir jo litt skummelt dah. Mener, jeg er veldig ny her, og du har alltid så gode innlegg, så liksom sett litt opp til deg :roll: .

Men tror jeg kan manne meg opp, hadde vært koselig :)

Hehe jeg er faktisk ganske ny her jeg og.. :) Jeg bare er her ekstremt mye! Er nemlig i en slags mellomfase av sykmeldt og frisk så jeg har myyye fritid, men lite å fylle den med.. Så istedenfor å være asosial og se på tv sitter jeg her og skriver isteden! hehe

Jeg er verdens minst skumle person da! Hadde vært koselig..:D Få av vennene mine som fortsatt bor igjen her, så savner noen å henge med sånn til daglig..:)

Hvor gammel er du forresten?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke alle bare poste alderen sin, eller årstallet de er født i? Jeg trenger litt oversikt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare 19. Fyller 20 i løpet av sommeren. Hakke lov til å dra på de morsomme utestedene en gang :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like gammel som nossetass! bare at jeg ikke har fyllt 25 enda..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...