Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

Men det er jo sånn koselig årlig konsert med dem på Fredrikstad Brygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

dumme dumme noz! selvfølgelig skal man ikke glemme deg mysterium X!

men fredrikstad brygge? erke det litt langt å dra da?

jeg liker postgirobygget veldig godt ( hohoho, jeg døde litt av kommentaren til deg mysterium X!! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i Postgirobygget, men jeg har til gjengjeld temmelig lite penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster 410kr. Og fra meg tar det bare en time til Fredrikstad. Jeg har sommerhytte der, så drar dit ganske så ofte. :jepp: Elsker å være på hytta.

:nigo:

Nei, nå fant de andre noen kanskje. Men dere kan jo bare kjøpe billetter og henge dere på dere også. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Koster 410kr. Og fra meg tar det bare en time til Fredrikstad. Jeg har sommerhytte der, så drar dit ganske så ofte. :jepp: Elsker å være på hytta.

:nigo:

Nei, nå fant de andre noen kanskje. Men dere kan jo bare kjøpe billetter og henge dere på dere også. :lur:

Jøss! Jeg har også sommerhytte under en time unna F.stad :D hvor er deres hytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me want sommerhytte! Heldiggriser!

Foreldrene mine insisterer på å kjøpe hytte i skævven og jeg og broren min er IKKE enig..så de har brukt snart ti år på å finne et sted alle liker! hihi Mamma vil ha utedo,mygg,vann på dunk og to soverom..Mens resten av oss vil ha litt mere comfort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Hytta mi er ganske gammel for den ble bygd av min tippoldefar og har vært i familien siden. Vi har innlagt vann ulovelig (man fikk først tilbud om å få innlagt vann i forfjor, vi var litt utålmodige), men ellers har vi utedass. Men den er ikke så ille, lukter ingenting der. Men vi skal bygge på hytta når vi får litt penger, for jeg vil gjerne ha et ordentlig bad og et soverom til siden jeg er litt ivrig på å ha mange venner der samtidig. :roll:

Men vi har svæær tomt omringet av blåbær, og utsikt til havet (om landeieren får fingern ut av ræva og hogger litt trær snart :ler: ). Pleier alltid lage hjemmelaget blåbærsyltetøy mens jeg er der. :rodmer: Også er stranda så utrolig deilig med sand så langt du kan gå. Ååh, gleder meg til det blir skikkelig sommer. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på Engelsviken en del ganger faktisk! Pappa pleide å leie en hytte der hver sommer da jeg var liten, men så fikk jeg angst for saltvann og da var det slutt gitt.. Ellers har jeg også kjæreste, og er sterkt redusert pga. pollenallergi om dagen, så jeg må alliere meg med diverse preparater før jeg er klar for kubb neste lørdag!

http://nikki7895.files.wordpress.com/2011/03/hubba-bubba-crazy-cherry.jpg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...