Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Greit for meg. Bare å si ifra når vi har eksakt tid så skal jeg prøve å komme meg ut den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

er det så mange som halvparten da xaphan?

hvem andre enn my_lady og heloise har?

Hmm kanskje ikke? Syns bare vi snakka om så masse kjærstegreier og da kom det svar fra alle vinkler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg har inntrykk av at jenter er veldig flinke til å snakke om kjærestegreier når de først treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt å snakke om kjærsteting! Men det er heller ikke så lett å holde styr på hvem som har kjærste og hvem som forteller en morsom historie om eksen osv. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er det som har svart at de kommer hittil? Jeg bor hjemme hos moren min i Porsgrunn atm, men hvis vi blir en liten gjeng kan jeg busse inn til Oslo den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

jeg kommer med et lite forbehold at jeg rekker det siden jeg skal treffe noen kompiser tidligere på dagen. Tror KaDust må lage en ny poll da jeg ikke får stemt på den som er nå.

KaDust: IPB sletter ikke ip-adressene til de som har stemt i en poll så det holder ikek å endre en poll med nye spørsmål. da vil de som har svart på den første ikke få svart da det er registrert at de har svart på den første. den første pollen må slettes helt og en ny legges inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må dere fikse ny tråd, går ikke å lage ny poll på den som er allerede. Går bare å slette og sette inn ny spørsmål. ;) (Hvertfall det jeg fant ut av når jeg prøvde alt mulig annet sist jeg endret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo ikke mulig her likevel. Selvom diskusjon og KG har mye av det samme, så er det fortsatt forskjeller.

Når jeg trykker "steng avstemning" og så åpner for en ny en, så kommer bare den gamle opp igjen. Og det eneste andre valget er å legge til og fjerne spørsmål. Så vidt jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare opprett ny tråd. Eller så får vi lage en liste med hvem som kommer eller ei i ett innlegg her. Få folk til å evt PM'e en som lager innlegget, og så legger den personen inn alle som kommer. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg fikk til å stemme om igjen?

me2!

men jeg, josse, kadust, veldig nesten xaphan, sannsynligvis pandamann, heloise, gjesten, twinkelstar(?), og hubbabubba har vel bekreftet at vi kan den dagen? er det flere også kanskjeem?

hva med at vi da bare bestemmer tidspunkt, og informerer om det vi blir enige om jevnt og trutt i tråden, så vi er sikre på at alle får det med seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...