Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Gjesten, det er klart det ikke er noe som er mer viktig enn å møte dere! Jeg skal gjøre mitt beste :jepp:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! :takke: Er dette et åpent møte for alle?? Kan jeg også komme? (PS dette er mitt andre ID, mitt forrige var Amore hvis dere vil lese om ting jeg har skrevet) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan fortelle litt om meg selv. :goodbye: Jeg er 26 år gammel og bor litt utenfor oslo. Holder på å fullføre vdg for å starte på universitetet, har utdannet meg som Grafisk Designer men følte at det var feil for meg.

Jeg har også mistet kontakt med mange av mine venner, folk og omstendigheter fører til at ting endrer seg i livet. Og det er både en trist og en fin ting, for jeg tenker at når noen går ut av livet mitt så er det fordi vi har oppnådd grunnen til at vi møttes. Og tiden er inne for andre til å komme i mitt liv, så vi kan hjelpe, utvikle og bidra i hverandres liv. :klemmer:

Jeg liker heller ikke fyll og festing, å gå ut på byen en gang i blant er ok. Men er mer glad i kosekvelder som jeg kaller dem, middagsbesøk, filmkvelder, kino, cafe og restauranter osv. :popcorn: Gleder meg til å bli kjent med dere! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja jeg kan fortelle litt om meg selv. :goodbye: Jeg er 26 år gammel og bor litt utenfor oslo. Holder på å fullføre vdg for å starte på universitetet, har utdannet meg som Grafisk Designer men følte at det var feil for meg.

Jeg har også mistet kontakt med mange av mine venner, folk og omstendigheter fører til at ting endrer seg i livet. Og det er både en trist og en fin ting, for jeg tenker at når noen går ut av livet mitt så er det fordi vi har oppnådd grunnen til at vi møttes. Og tiden er inne for andre til å komme i mitt liv, så vi kan hjelpe, utvikle og bidra i hverandres liv. :klemmer:

Jeg liker heller ikke fyll og festing, å gå ut på byen en gang i blant er ok. Men er mer glad i kosekvelder som jeg kaller dem, middagsbesøk, filmkvelder, kino, cafe og restauranter osv. :popcorn: Gleder meg til å bli kjent med dere! :kaffekopp:

Perfekt! du mer enn gjerne velkommen :)

jeg har en stor følelse på at du sklir rett inn i "gjengen" her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt! du mer enn gjerne velkommen :)

jeg har en stor følelse på at du sklir rett inn i "gjengen" her :jepp:

Takk for det, å det er en lettelse å høre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Takk for det, å det er en lettelse å høre! :)

det virker litt rart å si, for du skrev jo ikke sånn kjempemasse!

men jeg fikk en merkelig følelse på at kjemien stemmer godt..

jeg har aldri fått en slik følelse når man bare skriver over nett :klo: velkommen skarru værra jaffal :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Hei. Jeg oppdaga denne tråden først nå, jeg. Er det den 18. juni det er treff? Hvor blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker litt rart å si, for du skrev jo ikke sånn kjempemasse!

men jeg fikk en merkelig følelse på at kjemien stemmer godt..

jeg har aldri fått en slik følelse når man bare skriver over nett :klo: velkommen skarru værra jaffal :jepp:

Magefølelsen din som sikkert snakker til deg hehe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det er jo så bra at så mange vil være med! Jeg foreslår at vi så fort som mulig banker på plass tid og sted så det blir lett å forholde seg til :)

18.juni er i alle fall datoen.

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen planer om hva vi skal finne på? For min del er jeg med på alt, men greit å vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var vel i utgangspunktet å drikke øl/vin og ha det hyggelig en lørdagsaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen var vel i utgangspunktet å drikke øl/vin og ha det hyggelig en lørdagsaften :)

Høres koselig ut, gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var i utgangspunktet ut og drikke litt ja, så var det noen som ville møtes tidligere. Jeg er i grunnen med på begge deler, spiller ingen veldig stor rolle. MEN hvis det er fint vær, har vi jo en kubb-date vi trenger å få gjennomført! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var i utgangspunktet ut og drikke litt ja, så var det noen som ville møtes tidligere. Jeg er i grunnen med på begge deler, spiller ingen veldig stor rolle. MEN hvis det er fint vær, har vi jo en kubb-date vi trenger å få gjennomført! :skravle:

Er med på å møtes litt tidligere jeg, gleder meg kjempe masse! Krysser fingrene for fint vær! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heloise

Nei desverre! Sitter og ruger på jobb, og er egentlig veldig glad for at alle arrangementene i byen er over nå :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ja, det var jo 30 scener rundt om i byen. Var på Grünerløkka og var drit sliten da jeg og en kompis dro hjem til han for å lage pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Var det noe bra å få hørt i løpet av dagen? :)

Mmm Pizza.... Sitter her med deilig bacon sandwich mannebeinet laget til meg. Stappmett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...