Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Xaphan, så vidt jeg husker sjekker de ikke leg. ved inngangen til cafe sør, bare i baren, så det er jo en ordning hvis det er leg.plikt på peoples.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke legplikt på Peoples på kvelden, men det er det på natten.. Så hvis man sitter ute og bare drikker ting med 18-årsgrense er det ikkenoe stress.. Er som en cafe på en måte!:)

Men Cafe sør ligger jo bare tohundre meter bortenfor hvis det skulle bli noen komplikasjoner..hehe ligger jo flere koselige cafe/puber/restauranter i det området..:) Fint for oss som kommer litt langveisfra også..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg si når jeg kommer..hehe eller på PM :)

Vil ikke bli kjent igjen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er en ting jeg er nyskjerrig på...

Dere som var med på treffet sist, hvor mange ekte navn på de andre

husker dere? Fikk dere enkli med dere noen navn i det hele tatt?

og hvor mange husker mitt? :fnise:

Selv husker jeg Heloise, Twinkelstar, Xaphan, gjesten,(enkli My_Lady sitt, men det glemte jeg akkuratt nå), også har jeg to navnealternativer på Pandamann. Pluss at jeg husker et navn, men jeg husker ikke helt brukernavnet, men troooor kanskje det er Hecubaa(skal ikke skrive det her altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hvor ærlig vil du jeg skal være nå? :gjeiper:

heheheee, du husker ingen du!!! :gjeiper:

men jeg har en rar greie, jeg husker altid navn og telefon nr.

og bursdager! ikke minst!

jeg er sikert på at jeg kan fylle inn minst en person jeg kjenner/har kjent/gått i klasse med hver eneste dag i hele året på en kalenderen! det er nifts!

men pandamann, du er nok ikke alene om ikke å huske noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

bra at det ikke bare er jeg som er gammel og glemsk :sjenert:

når en treffer en skokk mennesker første gangen så er det ikek alltid like lett å huske alle navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det som regel etter en liten hilsningsrunde. :gjeiper:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker langt fra alle! Jeg husker Nozen, Heloise, Pandamann ooog kanskje May-Linn86. Tror faktisk ikke jeg husker fler :sjenert:

(Der ser dere, KaDust og FrøkenJosefine, det gjør ikke noe å være litt sent ute, vi kjenner hverandre tydeligvis ikke så godt ennå :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg heller ikke etter bare ett møte. Men det er alltid litt lettere å prate med folk og å treffe de igjen etter at man har sett hverandre en gang alt.

Jeg vet ennå ikke om jeg tørr å komme. :sjenert: Om denne down-perioden fortsetter, så kommer jeg nok ikke. Da blir det for mange av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg regner med at du har et inntrykk av de fleste som kommer enten gjennom denne tråden eller andre deler av forumet og det gjør det ganske mye enklere. jeg har vært på ganske mange treff på diskusjon.no (senest en modsamling med cirka 20 stykker sist helg) og det har så å si aldri vært noen form for pinlige pauser eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg har jo sett dere litt overalt. Men jeg er ikke så flink på å danne inntrykk over nett. Er ganske avhengig av kroppspråk og væremåte. Er ikke alltid like lett å få et inntrykk av det over nett.

Og alle er jo forskjellige, da jeg var på treff måtte jeg gå å legge meg første kvelden rett etter middag fordi jeg satt på gråten under hele middagen selvom jeg "kjenner" folka godt gjennom forumet.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

joda, det er forskjellig å treffe folk over nett og IRl og det er mye som forandrer seg når en treffes face2face men så lenge en har et grunnlag er det lettere å dra i gang samtalen når en først treffes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det jeg. :gjeiper: Jeg er dårlig sosialt sett uansett når det er første gang jeg møter noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDust, kanskje en eller et par av oss skal møte deg litt først? Vi kan jo f.eks. møtes og ta en kaffe på Oslo S en halvtimes tid før de andre kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker bare navnet til NozMonster og Gjesten.. er kjempe dårlig til å huske navn, spesielt siden jeg var så nervøs når vi møttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg sliter også med å huske navn! Litt skamfull, men det er vel naturlig etter å ha møtt flere enn 2 personer på en gang, og kun en gang så langt... :) Blir kanskje mest "nicknames" i begynnelsen er jeg redd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker bare navnet til Gjesten :fnise: Men jeg er ganske dårlig på sånt, så jeg er egentlig fornøyd med at jeg klarer å knytte ansiktene til brukernavnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...