Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir med jeg! Så kan du trøste deg med at det er en annen "sosial angst-person" der og ;) Selvom det kanskje ikke alltid virker sånn :fnise:

.... Og jeg bor på en stasjon Ski-toget stopper på, kunne møtt deg der :jepp:

:hoho: Joda. Hmm. Hvor bor du hen?

KaDust: Jeg synes du skal være med. Vi var skikkelig nervøse hele gjengen sist vi møttes, men det gikk jo kjempebra! Og Ski er jo ikke langt, vi kan møte deg på Oslo S, vi :skravle:

Jo, men det er liksom skumlere når alle dere andre har møtt hverandre før. Jeg blir på en måte outsider da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg tror ikke vi trenger banneret hvis vi står samlet hele gjengen, vi er jo en ganske spesiell sammensetning. Bare Heloise med det superlange sorte håret ved siden av mitt rimelig lange blonde, burde vel tiltrekke seg oppmerksomhet. Sleng inn sveisen til Noz, og man kan ikke overse oss :fnise:

:skratte: den likte jeg gjesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsatt i usa den 18 juni, kommer hjem 1 juli.

Nå er det bare 2 dager til jeg reiser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg er forsatt i usa den 18 juni, kommer hjem 1 juli.

Nå er det bare 2 dager til jeg reiser :D

Det kommer helt sikkert en senere anledning My Lady! :jepp:

goood tur til kjæresten din! håper virkelig du får en fiiin tur!

:hjerter_rundt::yvonne::hug:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er liksom skumlere når alle dere andre har møtt hverandre før. Jeg blir på en måte outsider da.

Vi har jo bare møtt hverandre én gang. Synes du skal bli med jeg, hvis du mistrives kan du jo bare stikke av igjen - "ehmmm, må på do jeg *løper ut døren*" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Vi har jo bare møtt hverandre én gang. Synes du skal bli med jeg, hvis du mistrives kan du jo bare stikke av igjen - "ehmmm, må på do jeg *løper ut døren*" :fnise:

hhehe, ikke sant :) ...men da tror jeg det er lurt å slette KG-profilen også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Siden hun er mod er det nok heller vi som forsvinner fra forumet hvis vi ikke oppfører oss. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nei, om jeg mistrives så er jeg nok for redd til å stikke av eller noe. Sitter der vel stiv som en stokk da i stedet, og om jeg faktisk må på dass da, så kommer jeg ikke til å tørre å si noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

men du KaDust, hvis du møter opp, så vedder jeg min venstre lilletå og mitt høyre håndledd på at du trives! Vi er en gjeng med Trives- Garanti :jepp:

Som flere har sagt her, så er det mange som sliter med sosiale sammenkomster..og, nå skal vi jo treffes igjen! det sier jo litt?

og dessuten, tenk på den følelsen du får hvis du trosser deg selv til å komme? ( sånn, etter at du har møtt oss)

den mestringsfølelsen er veldig god å kjenne på :jepp:

Da har du nemlig all grunn til å være stolt av deg selv!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at så mange kan bli med 18.juni! Noen som har noen alkoholholdige favorittsteder?

KaDust, det hadde vært veldig hyggelig om du også joinet :) Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaokey, jeg skal prøve å komme. Men det kommer veldig an på hvor vi skal være og hva vi skal gjøre. For jeg er fattigere enn fattigst. :gjeiper:

Og jeg fyller 21 nå i August. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Vi skal kose oss, og jeg foreslår et nogenlunde casual utested.

Champagneria er uaktuelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver å lurer litt på om jeg har lyst til å tørre komme også, hvis Kadust tør, tør jeg og tror jeg! Tror nemlig vi er litt like på sosiale ting nemlig..

Er det greit tror dere? Er bare klubbe meg i hodet med noe tungt, hardt og billig hvis jeg babler for mye når jeg blir nervøs...

Uff, angrer allerede på at jeg spurte..hehe Men dere virker så snille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et eksempel på et utested av den typen vi ikke trenger å dra på; svindyre drinker og påbud om å være stivpyntet. Det er bedre å finne et koselig, avslappet sted hvor vi kan prate og ha det gøy :) Syns jeg!

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del kan du bare bli med Josefine. :sjenert: Litt lettere om jeg ikke er den eneste som ikke har møtt alle før. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaa. Aldri vært noe fan av utesteder jeg, så har ikke peiling på slikt. Har bare vært på Møllers for det meste. Men har nå ikke vært ute på byen siden jeg var 19. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du bli med, FrøkenJosefine :) Det er høy hyggelighetsfaktor i denne gjengen!

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peoples er jo veldig koselig.. Feks, der er det jo uteservering og hvis det er fint vær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...