Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg turte jo egentlig ikke jeg heller sist vi møttes! Det føltes som jeg gikk i sement da jeg nermet meg Aker Brygge. Men jeg angrer ikke i det hele tatt på at jeg tok meg sammen og møtte opp, for det var en veldig fin gjeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

det er ikke verre enn av vi alle (eller en av oss) møter det på bussterminalen, Oslo S eller wherever og geleider deg igjennom byen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

hva med at jeg og evt en til møter deg kadust? (på vei til de andre altaå)så blir det ikke alle på en gang? bor du i oslo?

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Ski, som er 20 min med tog utenfor Oslo. :sjenert: Jeg vet ikke, synes det er for skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne like gjerne vært i Oslo. Tar jo kortere tid å for meg å komme meg til Oslo sentrum enn for mange som bor i Oslo-fylket. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

tenk på det da jaffal...

det er fortsatt litt lenge igjen så..

men jeg gir ikke opp overtale-tingen enda! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise

hva med at jeg og evt en til møter deg kadust? (på vei til de andre altaå)så blir det ikke alle på en gang? bor du i oslo?

Jeg blir med jeg! Så kan du trøste deg med at det er en annen "sosial angst-person" der og ;) Selvom det kanskje ikke alltid virker sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg bor i Ski, som er 20 min med tog utenfor Oslo. :sjenert: Jeg vet ikke, synes det er for skummelt.

.... Og jeg bor på en stasjon Ski-toget stopper på, kunne møtt deg der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ut 18.! :hoppe: Jeg begynner på jobb tidlig dagen etter da, men hva har man vel kaffe for? :fnise:

KaDust: Jeg synes du skal være med. Vi var skikkelig nervøse hele gjengen sist vi møttes, men det gikk jo kjempebra! Og Ski er jo ikke langt, vi kan møte deg på Oslo S, vi :skravle:

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke vi trenger banneret hvis vi står samlet hele gjengen, vi er jo en ganske spesiell sammensetning. Bare Heloise med det superlange sorte håret ved siden av mitt rimelig lange blonde, burde vel tiltrekke seg oppmerksomhet. Sleng inn sveisen til Noz, og man kan ikke overse oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...