Gå til innhold

Dato for "jeg trenger venner"-treff

AnonymBruker

Møte 18. juni.  

39 stemmer

1. 1. Kommer du lørdag 18.juni?

• Ja, jeg kommer. :)
      3
    • Vet ikke ennå.
      3
    • Nei, jeg kan ikke den dagen.
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nozmonster: Har du bestilt det telefonrøret fra den internettsiden, eller kjøpe du den på en butikk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nozmonster: Har du bestilt det telefonrøret fra den internettsiden, eller kjøpe du den på en butikk? :)

jeg kjøpte den i butikken..butikken er omtrent i nærheten av sofienbergparken..hvordan det may-linn? (...er av den nyskjerrige typen jeg serru! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey:) hehe..Jeg viste den på nettsiden til samboeren min, og han synes den var så kul, så han ville også ha:) hehe...så da må vi kanskje ut å lete i morgen. Men tror egentlig jeg vet hvilken butikk du mener. Ligger den i en sidegate mellom sofienbeggaten og birkelunden/olaf ryes plass? har vært i en butikk der som er typen til å selge slike ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

njaaa...det ligger en del retrobutikkker rundt der... men den her var sånn i et boligstrøk, et lite stykka noen handlegate..rathkesgate...GPS er en fin ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

hvis det ligger mange retrobutikker der må det nesten sjekkes ut i morgen.

jaaa, gjør det! på angels speed equipment så er det masse guttetinger! ...er en retrobutikk noen meter nedenfor nighthawk diner også( bare på andre siden av veien), men der er det nesten bare kjoler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

da tror jeg at jeg skal gå for en rødrutet sommerkjole, fletter i skjegget og kjærlighet på pinne. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

åssen gikk det med eksamen du skulle ha noen dager etter kg-daten xaphan??..virket ikke som du tok den så særiøst men..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen gikk det med eksamen du skulle ha noen dager etter kg-daten xaphan??..virket ikke som du tok den så særiøst men..hehe...

Den er i morgen! Men jeg har bestemt meg for å ikke ta den, jeg er 98 % sikker på at jeg ikke kommer til å stå uansett... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

er det multiple choice bør du uansett prøve deg. du har ingen ting å tape på det. hvilkent fag er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det. Hjemmeeksamen i medie- og kulturteori, med pensum på mange hundre sider og et ganske avansert stoff. Har nesten ikke lest eller vært på forelesninger, så har nok ikke sjans til å stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Så stille det ble her :)

Hvordan går det med alle sammen? Hatt en fin helg?

Var i konfirmasjon på søndag, fikk digre blodige gnagsår på begge føttene på vei inn til byen allerede... Jippi! Men fikk sushi og kaker så jeg ble svært fornøyd :fnise:

Friuka mi er over og jeg er tilbake på jobb :( Blæ! Mer ferie please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

helgen var fin den men var som vanlig alt for kort. skulle hatt minst en eller to dager til slik at en fikk tid til alt.

på torsdag reiser jeg til Bodø og blir der til søndag kveld. det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Nå har jeg levert masteroppgaven min og tatt sommerferie :)

Xaphan: Studerer du estetikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet hele helgen, jeg. Men fikk tid til å sole meg litt lørdag formiddag, og nå har jeg fått mersmak. Gleder meg til sommerferie! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest padawan

det er ikek lenge igjen til sommeren er over oss. jeg pleier altid å ha tre ukers "sommerferie" i november/desember. er ganske deilig å jobbe om sommeren synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

huff ja, har stort sett vært ute i solen selv..og om 2 min skal jeg gå til bussen å ha sånn prøve-muntlig-norsk-eksamen..så hvis jeg ikke får om hvordan man soler seg best mulig, så tror jeg den kommende ånklie muntlige eksamen om 6 dager går rimlig i dass altså.. men men, det kunne vært værre! Man kunne faktisk ha endt opp som sprøytenarkonman, så om det blir en 2 eller 3`er på eksamen, så er det jo ingen krise :)

men gjesten, jeg er litt redd for at den sommeren vi har nå, er den vi får altså! atte finværet er nå, i stedenfor i sommer :( men det hindrer jo ikke for grille, kubbe og gøye i park for det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

er glad jeg aldri kom opp i norsk muntlig. kom opp i nyere historie, leste gjennom pensumbøkene en gang den første dagen og fikk ganske bra karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...