Gjest *Andrea* Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 (endret) Hei! Jeg hadde blitt så glad om noen vil komme med noen tips og råd til meg! Jeg er litt betatt av en fyr som jobber på treningssenteret der jeg går, men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med han. Jeg har veldig lite erfaring med gutter, har ikke så veldig god selvtillit, og er redd for å bli avvist. Jeg er litt sjenert, så tør ikke å bare begynne å snakke med han når jeg ser han heller.. Vet ikke hva jeg skulle sagt heller. Jeg er ei hyggelig og omtenksom jente som er flink på skolen og jeg har hørt at jeg ser ganske bra ut (noe jeg ikke helt klarer å tro på selv)... Første gang jeg la merke til han var da han laget et treningsprogram til meg for ca ett år siden. Jeg synes han var utrolig kjekk da, men fant ut at han hadde kjæreste, så jeg prøvde å glemme han, men nå har han blitt singel, og jeg merker at jeg fortsatt er litt interessert. Jeg kjenner han jo ikke, så vet ikke hvordan han er som person eller om vi kunne passet sammen. Kanskje vi er helt forskjellig, og det gjør meg også usikker på om det er noe vits i å prøve å få kontakt med han. Han er også litt eldre enn meg, så jeg er litt redd for at vi er forskjellige steder i livet. Jeg har opplevd en del i livet som har gitt meg erfaringer som ikke mange andre på min alder har, derfor vil jeg si at jeg kan passe sammen med en eldre gutt, men jeg vet ikke. Jeg er 19 år og han 25. Lurer på om han kanskje tenker at jeg er for ung? Uansett lurer jeg på om noen har noen råd til hvordan jeg kan få kontakt med han, hvordan jeg kan få han til å legge merke til meg og bli litt intr.? Jeg har aldri tatt kontakt med en gutt jeg liker før, og har innsett at jeg må handle for å oppnå noe, men jeg er så redd for at han ikke skal like meg, ikke synes jeg er noe attraktiv i det hele tatt, synes det er rart om jeg tar kontakt, at han ikke vil ha kontakt med meg e.l. Vet jeg tenker litt mye, men vil ikke dumme meg helt ut heller. Hihi. La han faktisk til på facebook her om dagen. Et lite innfall da jeg fant ut at han var singel og jeg ble så glad Men jeg vet ikke om jeg skal tørre å ta kontakt med han der? Eller er det best å ta kontakt face to face? (problemet er at jeg antakelig ikke kommer til å tørre det). Altså, det er jo kanskje ikke så smart å ta kontakt med han på facebook for han husker jo sikkert ikke meg uansett? :/ Han laget et lite treningsprogram for meg for ett år siden, og han har jo mange slike timer flere ganger i uka... Og det er også ganske lenge siden jeg sett han der nå. Nå som snøen begynner å gå bort, trener jeg mest ute også, så da blir det ikke så mange turer på treningsstudio. Kunne jo bare dratt dit for å håpe at jeg ser han, men tror ikke jeg hadde kommet noen vei da uansett. Kunne jo prøvd å fått øyekontakt med han og sett om jeg fikk noe respons, men etter det måtte jeg jo uansett ha tatt et skritt videre, for jeg tror ikke han kommer til å ta noe skritt ved det første (siden jeg ikke tror han har lagt noe særlig merke til meg...) Det jeg synes virker "tryggest" er kanskje å ta kontakt på facebook, men da vet jeg ikke hva jeg skal skrive, i tillegg til at jeg er redd for at han ikke ønsker kontakt og synes det er rart at jeg tar kontakt på den måten, også er jeg redd for at det blir flaut når jeg ser han igjen da Kan jo hende vi er helt forskjellige som personer og absolutt ikke har noe intr å snakke om, men samtidig kan jeg kanskje ikke tenke sånn for da får man jo aldri noen nye bekjentskaper? Om jeg tar kontakt med han på fb vil jeg heller ikke virke "desperat", eller at han skal forstå at jeg er interessert i han. Hehe, dette ble veldig mye, men håper noen forstår situasjonen, og kan komme med noen synspunkter Endret 24. april 2011 av *Andrea*
womenwomen Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Hei! Jeg hadde blitt så glad om noen vil komme med noen tips og råd til meg! Jeg er litt betatt av en fyr som jobber på treningssenteret der jeg går, men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med han. Jeg har veldig lite erfaring med gutter, har ikke så veldig god selvtillit, og er redd for å bli avvist. Jeg er litt sjenert, så tør ikke å bare begynne å snakke med han når jeg ser han heller.. Vet ikke hva jeg skulle sagt heller. Jeg er ei hyggelig og omtenksom jente som er flink på skolen og jeg har hørt at jeg ser ganske bra ut (noe jeg ikke helt klarer å tro på selv)... Første gang jeg la merke til han var da han laget et treningsprogram til meg for ca ett år siden. Jeg synes han var utrolig kjekk da, men fant ut at han hadde kjæreste, så jeg prøvde å glemme han, men nå har han blitt singel, og jeg merker at jeg fortsatt er litt interessert. Jeg kjenner han jo ikke, så vet ikke hvordan han er som person eller om vi kunne passet sammen. Kanskje vi er helt forskjellig, og det gjør meg også usikker på om det er noe vits i å prøve å få kontakt med han. Han er også litt eldre enn meg, så jeg er litt redd for at vi er forskjellige steder i livet. Jeg har opplevd en del i livet som har gitt meg erfaringer som ikke mange andre på min alder har, derfor vil jeg si at jeg kan passe sammen med en eldre gutt, men jeg vet ikke. Jeg er 19 år og han 25. Lurer på om han kanskje tenker at jeg er for ung? Uansett lurer jeg på om noen har noen råd til hvordan jeg kan få kontakt med han, hvordan jeg kan få han til å legge merke til meg og bli litt intr.? Jeg har aldri tatt kontakt med en gutt jeg liker før, og har innsett at jeg må handle for å oppnå noe, men jeg er så redd for at han ikke skal like meg, ikke synes jeg er noe attraktiv i det hele tatt, synes det er rart om jeg tar kontakt, at han ikke vil ha kontakt med meg e.l. Vet jeg tenker litt mye, men vil ikke dumme meg helt ut heller. Hihi. La han faktisk til på facebook her om dagen. Et lite innfall da jeg fant ut at han var singel og jeg ble så glad Men jeg vet ikke om jeg skal tørre å ta kontakt med han der? Eller er det best å ta kontakt face to face? (problemet er at jeg antakelig ikke kommer til å tørre det). Altså, det er jo kanskje ikke så smart å ta kontakt med han på facebook for han husker jo sikkert ikke meg uansett? :/ Han laget et lite treningsprogram for meg for ett år siden, og han har jo mange slike timer flere ganger i uka... Og det er også ganske lenge siden jeg sett han der nå. Nå som snøen begynner å gå bort, trener jeg mest ute også, så da blir det ikke så mange turer på treningsstudio. Kunne jo bare dratt dit for å håpe at jeg ser han, men tror ikke jeg hadde kommet noen vei da uansett. Kunne jo prøvd å fått øyekontakt med han og sett om jeg fikk noe respons, men etter det måtte jeg jo uansett ha tatt et skritt videre, for jeg tror ikke han kommer til å ta noe skritt ved det første (siden jeg ikke tror han har lagt noe særlig merke til meg...) Det jeg synes virker "tryggest" er kanskje å ta kontakt på facebook, men da vet jeg ikke hva jeg skal skrive, i tillegg til at jeg er redd for at han ikke ønsker kontakt og synes det er rart at jeg tar kontakt på den måten, også er jeg redd for at det blir flaut når jeg ser han igjen da Kan jo hende vi er helt forskjellige som personer og absolutt ikke har noe intr å snakke om, men samtidig kan jeg kanskje ikke tenke sånn for da får man jo aldri noen nye bekjentskaper? Om jeg tar kontakt med han på fb vil jeg heller ikke virke "desperat", eller at han skal forstå at jeg er interessert i han. Hehe, dette ble veldig mye, men håper noen forstår situasjonen, og kan komme med noen synspunkter Helt utrolig hvor beskjedne og sjenerte folk er - lær dere å gi fan og heller prøv dere fram . Enten går det eller så går det ikke som du hadde tenkt ! Hvorfor syns du det er så skummelt å kontakte en du liker ? Jeg blir i hvertfall extra gira på å få kontakt , når det er en jeg liker . Og blir naturligvis mer frempå selv da . Er det så farlig å bli avvist egentlig ? Dersom du blir avvist , mister du nok interessen selv også for han og glemmer han fort , rett og slett forde du ikke fikk positiv respons tilbake . Noe mer " farlig " enn det , er det ikke å bli avvist. Å bli avvist trenger ikke skade selvtillitten din i det hele tatt , dersom du ikke tar det personlig .Noe jeg ikke gjør i hvertfall . Er han ikke hyggelig og oppfører seg skikkelig , er han ikke verd å samle på likevell . Eller verd å bruke tiden sin på . Enkelt og greit . Selv syns jeg det er enkelt å komme i kontakt med de jeg liker . Er bare å gå bort å hilse , prate med de evt sende dem en venneforespørsel på Facebook å se responsen vidre på det . Kanskje chatter man litt eller man hører ikke noe mer . Da vet man i hvertfall at det toget er gått . Så da kan man jo bare gå vidre og se seg om etter noe annet . Tenk heller at dersom du blir avvist , passer han likevell ikke for deg . Da er det bare å gå vidre . Prøve seg på neste mann ....he he Lær deg å gi litt mer fan i hva andre tenker og tror , og om du blir avvist . Det er IKKE ille å bli avvist eller møte passivitet etter å ha tatt kontakt . Husk at det betyr bare at han er enten opptatt eller ikke er interesert i deg . At en ikke er interesert i deg , betyr ikke at det er noe galt med deg . Og du må ikke ta det personlig . Betyr jo bare at du ikke er hans smak . Og som vi alle vet , smaken er som baken , todelt . Og er det så farlig da ? Kontakt han på FB og se om du får noen respons, svar eller ikke . Da skjønner du raskt hvor han står i forhold til deg . Hører du ikke noe mer , nei vel , da er det bare å glemme han . Ferdig med det . Det blir ikke flaut å se han igjen dersom han avviser deg . Da bare overser du han og later som du ikke ser han engang . Hva er så flaut da ? Den som kan kunsten å spille overlegen - er ALDRI flau ...for noe som helst ..he he
Gjest Mynona83 Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Hva med å spørre han om å få en follow-up på treningsprogrammet?
Gjest made4u Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Mitt tips er at du skal vise han din interesse for han, det kan du jo uten å nødvendigvis måtte bruke ord... Jeg har tidvis selv blitt litt revet med av jenter som har vist meg oppmerksomhet. Husker bl.a. en gang ei jente så mye min vei, jeg la nemlig merke til det og så tidvis i hennes retning for å se om hun så på meg fortsatt (og hun så masse min vei). Etter hvert begynte blikkene våres å møtes, og det ble ganske intenst spennende blikkflørt mellom oss... I grunn var hun ei jeg ellers ikke ville lagt merke til, men hun fikk det likevel til at jeg fikk mange sommerfugler i magen av hvor intens blikkontakten ble. De neste dagene fikk jeg ikke henne ut av tankene, og ville bare tilfeldigvis møte på dette vilt fremmede mennesket igjen så våre øyne kunne møtes enda en gang. Så det å vise noen interesse kan sette i gang kriblinger, om du lykkes med det med han så la han få tenke litt på dette og bevare spenningen mellom dere uten å gå raskt videre - det vil bare gjøre følelsen av å se deg sterkere. Han skal måtte håpe på og se frem til at du skal komme på treningssenteret han er ved en stund, og du må plage han litt der (kanskje utebli en og annen gang så han blir litt skuffet over ikke å se deg). Jeg tror du kan fange hans interesse om du utfordrer han litt slik, det riktige blikket eller smilet er nok i så måte.
MissStiles Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Hva med å spørre han om å få en follow-up på treningsprogrammet? Jeg skulle til å foreslå det samme.
Gjest *Andrea* Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Det jeg er redd for ved å bli avvist er vel at jeg da vil føle meg så dum som i det hele tatt tok kontakt. Også tenker jeg at jeg kanskje kunne gått fram på en annen måte, som hadde gjort at utfallet ble annerledes Det hadde også blitt så flaut å se han igjen etter å ha blitt avvist. Men som dere sier, forstår jeg at jeg ikke bør være så redd for dette. Må jo bare heve hodet, og tenke at det ikke er verdens undergang. Jeg synes strategien til Made4u høres veldig smart ut, og har absolutt tro på den, men som sagt er jeg ikke så mye på treningsstudio nå, og når jeg er der føler jeg meg ikke akkurat på topp, svett og rød, med treningsklær og håret i en stram strikk. Hehe. I tillegg til at jeg er litt utålmodig, men det er kanskje ikke så lurt. Vil jo at han skal føle litt på den "spenningen" og "jakten", og er redd for at den blir borte om jeg tar kontakt på fb? Samtidig er det litt fristende.. Er så spennende med en ny flørt nå som det er sommer og sol, og jeg savner litt spenning i hverdagen Det beste hadde jo vært å fått blikkontakt osv når jeg ser han, men jeg er så usikker på meg selv, så vet ikke om jeg har mot nok Kunne også spurt om en oppfølgingstime, men tror jeg må betale for det, så jeg vet ikke. Dessuten har jeg egentlig ikke noe behov for en oppfølgingstime så veit ikke hva jeg skulle spurt om da Men hvis jeg tar kontakt på fb, hva kan jeg ev. skrive da? Vi har jo trening som felles intr så jeg vet ikke om jeg skal skrive noe om det? Eller bare noe som at jeg trener der han jobber og at jeg har sett han der, og fikk lyst til å legge han til, og håper det er greit selv om han ikke kjenner meg? Hmm, men er likevel redd for at spenningen blir borte om jeg tar initiativ på fb...
Gjest Mynona83 Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Hvis du ikke trenger oppfølgingtime, kan du jo f.eks spørre han om han kan vise deg en øvelse for f.eks å trene triceps? Eller spørre om tips til en øvelse som kan forebygge ryggsmerter hvis du lider av det? Eller spørre om han kan se om du gjør en øvelse riktig så du ikke trener på deg en skade. Kanskje du ikke trenger dette, men da har du opprettet kontakt på en veldig naturlig måte - etter dette kan du smile, sende blikk osv.. men du vil kanskje føle deg mer selvsikker etter du har pratet med han.
Gjest *Andrea* Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 Hva med å spørre han om å få en follow-up på treningsprogrammet? Hm, det er jo en mulighet. Men som jeg skrev ovenfor tror jeg kanskje jeg må betale for den, i tillegg til at jeg egentlig ikke har noe behov for noe oppfølgingstime. Men det kunne absolutt vært smart, så jeg hadde fått snakket litt mer, og merket litt mer hvordan han er som person. Og så hadde det kanskje blitt mer naturlig å ta kontakt på ev. fb etter det... Men tenker du at jeg bare skal bestille en slik time på treningsstudio, eller spørre på fb om det er mulighet for en slik time? Hehe.
Gjest *Andrea* Skrevet 24. april 2011 #9 Skrevet 24. april 2011 Hvis du ikke trenger oppfølgingtime, kan du jo f.eks spørre han om han kan vise deg en øvelse for f.eks å trene triceps? Eller spørre om tips til en øvelse som kan forebygge ryggsmerter hvis du lider av det? Eller spørre om han kan se om du gjør en øvelse riktig så du ikke trener på deg en skade. Kanskje du ikke trenger dette, men da har du opprettet kontakt på en veldig naturlig måte - etter dette kan du smile, sende blikk osv.. men du vil kanskje føle deg mer selvsikker etter du har pratet med han. Ja, det kan gå ann Men siden jeg er litt sjenert tror jeg kanskje jeg synes det er enklere å bestille en oppfølgingstime, for da slipper jeg å fysisk ta det første steget ved å gå bort til han og begynne å snakke Skader jo ikke å få oppdatert treningsprogrammet mitt litt Men sist gang jeg gjorde det (for ett år siden) husker jeg at han var veldig profesjonell, og spurte ikke om noe personlig selv om vi en stund sto og ventet på et apparat og det hadde vært naturlig (tenkte jeg, haha) at han kanskje spurte om jeg går på noe skole eller noe sånt. Hehe. Turte ikke å si noe selv da, men følte det ble feil av meg stille han som profesjonell trener spørsmål. Men kunne jo vært litt mer frampå med spørsmål om trening og kosthold... Bare dumt jeg blir ekstra usikker når jeg snakker med gutter jeg liker (men sånn er det vel for de fleste)...
Gjest made4u Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Tro meg, min strategi er smart. Er jo selv hannkjønn, og skal love at det ikke alltid er den peneste jenta som fenger min oppmerksomhet mest og som er umulig å få ut av tankene. Er mye jeg kan bli betatt av, ei gang så jeg ei som danset på en måte som fanget min oppmerksomhet (ikke utfordrende dans om noen mistenker det), måten hun beveget seg på bare fanget meg fullstendig. Ei annen la jeg merke til for hvordan hun var den mest synlige og dominante i jentegjengen, hun var ikke den peneste av dem en gang, men du verden det var noe med henne som satt meg ganske så mye ut... Sågar fordi ei hadde den riktige buksen har jeg blitt betatt... Men intet fanger meg sterkere enn det riktige blikket, jeg kan bli oppslukt i de rette øynene og blikkflørt er bare så spennende. Tro meg, om du stirrer litt på han så vil han bli litt usikker og lure på hvorfor, og hans øyne vil søke dine... Forbred deg på at det kanskje kan bli litt intenst og spennende, og du trenger ikke veksle et ord på flere ganger dere møtes der. Om han begynner å søke deg med øynene også, og deres blikk møtes ofte, da kan du (dersom ikke han tar kontakt først) prøve med å spørre om å få oppfølging av programmet... Test mitt råd til deg, om han ikke har lagt merke til deg før så tror jeg han vil det når deres øyne begynner å møtes... Jeg håper det for din skyld.
vannm75 Skrevet 25. april 2011 #11 Skrevet 25. april 2011 Tro meg, min strategi er smart. Er jo selv hannkjønn, og skal love at det ikke alltid er den peneste jenta som fenger min oppmerksomhet mest og som er umulig å få ut av tankene. Er mye jeg kan bli betatt av, ei gang så jeg ei som danset på en måte som fanget min oppmerksomhet (ikke utfordrende dans om noen mistenker det), måten hun beveget seg på bare fanget meg fullstendig. Ei annen la jeg merke til for hvordan hun var den mest synlige og dominante i jentegjengen, hun var ikke den peneste av dem en gang, men du verden det var noe med henne som satt meg ganske så mye ut... Sågar fordi ei hadde den riktige buksen har jeg blitt betatt... Men intet fanger meg sterkere enn det riktige blikket, jeg kan bli oppslukt i de rette øynene og blikkflørt er bare så spennende. Tro meg, om du stirrer litt på han så vil han bli litt usikker og lure på hvorfor, og hans øyne vil søke dine... Forbred deg på at det kanskje kan bli litt intenst og spennende, og du trenger ikke veksle et ord på flere ganger dere møtes der. Om han begynner å søke deg med øynene også, og deres blikk møtes ofte, da kan du (dersom ikke han tar kontakt først) prøve med å spørre om å få oppfølging av programmet... Test mitt råd til deg, om han ikke har lagt merke til deg før så tror jeg han vil det når deres øyne begynner å møtes... Jeg håper det for din skyld. hmmm, mr lova lova... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå