Gjest Abelone Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Synes dere at mannen min er for gammel til å få et 3. barn? Han er snart 40. Jeg er bare 31, og har kanskje lyst på et barn til... Han synes han er for gammel. Jeg blir bare sånn:
Atmi Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 hehe, det er vel litt avhengig av person når man føler seg for gammel. Jeg syns ikke det da
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Det går akkurat en diskusjon om når man er for gammel til å få barn et annet sted her i forumet! Der kan du jo se hva noen KG-brukere mener om saken! Jeg syns på ingen måte at mannen din er for gammel til å få barn!!! Så det er bare å argumentere i vei. Men selvfølgelig - hvis han ikke vil ha flere barn, av andre grunner, så blir saken en annen. Kan jo hende at dette med alderen bare er noe han...Det må du jo finne ut av! Lykke til! K
Gjest Indianlady Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Jeg synes heller ikke det,stå på dere.
jordbær Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Det er vel ikke uten grunn at menn kan få barn (nesten) hele livet sitt, heller? Kjenner en mann som ble 50år for ikke så lenge siden. Han har fire barn. Yngste var nesten 1 år da han fylte 50..
Mrs. K Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Hei! Jeg er 41 og jeg synes at jeg er for gammel til å få flere barn. Hvis ett av barna har vært våken i løpet av natten er jeg helt i svime dagen etter. Jeg er avhengig av søvnen min på en helt annen måte enn tidligere. Jeg føler meg overhodet ikke gammel, men jeg merker at kroppen min krever en helt annen behandling nå enn da jeg var yngre. Jeg vet at mange andre "gamlinger" på min alder har det på samme måte som jeg. Hvis mannen din ikke vil ha flere barn så vil han ikke det. Han er faktisk ikke ung lengere. Hilsen Trille
LilleMy Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Min mann blir 43 denne måneden, jeg er 32 - og venter mitt barn nr. 2, hans nr. 4. Men etter det er det slutt. Da er det nok for oss begge!
blåveis Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 dersom dere begge synes dere er klar for et nytt barn, så er dere selvfølgelig ikke for gamle.. men om han føler seg for gammel, så må han jo få lov til det..
ehu Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 Føler han seg gammel ? Eller er han redd han ikke skal "orke" å følge opp barnet ? Eller vil han bare ikke "binde seg" til nye 2o år med barneansvar? Det er jo dere som bestemmer hva dere vil, men alderen hans i år har jo lite å si alene, synes nå jeg. Min mann var 42,44 og 47 når våre tre barn ble født (+han har en fra 1.ekteskap) og vesla som ble født da han var 47 er hans stolhet og glede(eneste jenta). Nå er han 58 og følger opp alle tre uten problemer. Finn ut hvorfor han mener han er for gammel. Hva frykter han ?
ehu Skrevet 5. november 2003 #11 Skrevet 5. november 2003 Hei! Jeg er 41 og jeg synes at jeg er for gammel til å få flere barn. Hvis ett av barna har vært våken i løpet av natten er jeg helt i svime dagen etter. Jeg er avhengig av søvnen min på en helt annen måte enn tidligere. Jeg føler meg overhodet ikke gammel, men jeg merker at kroppen min krever en helt annen behandling nå enn da jeg var yngre. Jeg vet at mange andre "gamlinger" på min alder har det på samme måte som jeg. Hvis mannen din ikke vil ha flere barn så vil han ikke det. Han er faktisk ikke ung lengere. Hilsen Trille Vel, jeg er 45 år og blir ikke i svime når jeg må opp med ungene om natten(skjer bare når de er syke da). Jeg klarer meg faktisk med mindre søvn en før. Men fysisk ville nok ikke jeg orket et svangerskap nå(men det er pga min kropp da). Ei venninne fikk sin første som 47 åring og hadde et flott svangerskap. Tror ikke det er noen universal regel her.
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #12 Skrevet 6. november 2003 Medisinsk så er det vel bare for kvinner at alderen har noe å si. For menn går det vel mere på deres holdninger og psyke. Jeg tror at yngre kanskje orker mere mens eldre ofte har en mer rolig og "beroligende" psyke enn yngre. Jeg mener å huske at jeg leste et eller annet sted at det er mindre psykiske problemer blant barn med eldre foreldre enn de med yngre.
Gjest Madley Skrevet 6. november 2003 #13 Skrevet 6. november 2003 Dersom han FØLER seg for gammel, så ER han for gammel.. Du får finne på noe som får han til å føle seg ung igjen da
chimp Skrevet 6. november 2003 #14 Skrevet 6. november 2003 Hvis mannen din selv syns han er for gammel, da er han definitivt det!!!
Gjest sexysadie Skrevet 6. november 2003 #15 Skrevet 6. november 2003 Skjønner fyren godt at han ikke gidder å begynne på med barn igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå