AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Bridget Jones-prosjektet skal i gang med en 3. film. Zellwegger som spiller Bridget, behøver denne gang ikke å legge på seg for rollen: hun er i 40-årene, vel etablert og er fornøyd med sin slanke trivselsvekt Spørsmålet er: får hun endelig barn i den 3. filmen? Hun likner litt på Celina Midelfart (se bildet)! Kanskje de begge får barn ved de fylte 40? Skal du se filmen?! http://oslopuls.aftenposten.no/film/article508612.ece 1
Aubree Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Oh spennende :D Ja den skal jeg garantert se. Syns begge de andre filmene var bra 2
Gjest *smak* Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 GLEDER meg!! Hadde vært koselig om de fikk barn 2
Despicable Me Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Bridget jones filmene er geniale, og Zellwegger gjør en fantastisk jobb. Håper bare ikke en tredje film som bygger på at hun er i 40-årene, vel etablert og er fornøyd med sin slanke trivselsvekt ødelegger det bildet man allerede har av filmene. Man burde gi seg når man er på topp og ikke på bunn, så håper virkelig de fikser dette 1
bukett Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Jeg elsket de forrige Bridget-filmene, og ser frem til den nye! Nå er hun gift, og har jo ennå ikke fått barn. Blir spennende.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 jeg synes ikke det blir det samme når hun skal ha den anorektiske fremtoningen til Zellwegger
pandabear Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Jeg elsket de forrige Bridget-filmene, og ser frem til den nye! Nå er hun gift, og har jo ennå ikke fått barn. Blir spennende. Hun har jo ikke giftet seg enda. Ikke i filmene hvertfall jeg synes ikke det blir det samme når hun skal ha den anorektiske fremtoningen til Zellwegger Helt enig!
loffen Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 Åja! Jeg skal definitivt se den! Elsker de filmene!
Anglofil Skrevet 24. april 2011 #9 Skrevet 24. april 2011 Gleder meg, elsker også disse filmene! Mvh Yvonne
Kråkesaks Skrevet 25. april 2011 #10 Skrevet 25. april 2011 (endret) Endret 25. april 2011 av Kråkesaks
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Men det er jo ikke en bok nr 3.. Hva baserer de den på? (Skal selvfølgelig se den)
Gjest Emo Fisk Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Men det er jo ikke en bok nr 3.. Hva baserer de den på? (Skal selvfølgelig se den) Forfatteren skriver den nye boken samtidig som hun skriver filmmanuset. Hun visste ikke om de ville bli helt like enda, men hun tenkte at boken skulle få komme ut litt før filmen. Skal selvsagt se filmen, men syns også det er leit at hun skal være like mager som det Renee er til vanlig. Ho er absolutt søtest med noen ekstra kilo.
Mononoke Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 Virker som det bare er jeg som ikke kan fordra disse filmene. :gjeiper: Leste bøkene lenge før jeg så filmene, og i mitt hode var Bridget helt annerledes enn hvordan de har fremstilt henne i filmene. Så henne for meg litt som Anne Cath Hærland, synes hun ble fremstilt mer patetisk på en måte i filmene enn bøkene. Nå er det sjelden jeg liker filmer mer enn bøker, unntaket er sex og singelliv, det er den dårligste boka jeg har lest. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå