AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Noen som har vært der? Hva kjøpte dere, og hvordan er kvaliteten? Klær, sko, leker, husholdning osv... Er det noe som lønner seg å kjøpe(evnt ikke kjøpe)? Verdt en tur?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Altså.. Det er Ullared, det er mer harry enn svenskehandel. Det er kanskje billig, men kvalitet må man betale for i denne verden, Ullared er ikke stedet.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Jeg kjøpte en cardigan og tskjorte på Ullared, funker fint de! Har veldig mye klær, så rekker ikke slite dem ut uansett, så kvaliteten betyr ikke all verdens for meg. Begge plaggene er gode å gå i:) Mye stygge klær på Ullared, men let, så finner du kanskje noe kult;) Mest basisklær da, men en og annen kul tskjorte.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Kjæresten min prøvde bukser da vi var på Ullared. Han rakk ikke å ta de på seg i prøverommet før glidelåsen røyk. Dette skjedde med tre forskjellige bukser, og han brukte ikke makt da han åpnet glidelåsen. Så klær vil jeg ikke anbefale, men de har en del billig mat, såper, tannkrem o.l.
lovedrug Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Skjønner ikke hva som er harry med å handle på ett sted som er billig. Hadde ikke kjøpt klær der ,men er jo mye annet som funker. Enda mer harry å ikke kjøpe ting der de er billigst syns jeg da. Hvorfor ikke kjøpe dove dusj såpe for 13 kroner istede for 40?
lovedrug Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Men syns det er harry å ta ferie der og gifte seg der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå