roflgirl Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Det er bare 1 uke igjen til jeg skal begynne og gå med den, den passer, men den er ganske trang, jeg prøvde buksa før, og da passet den, men det viste seg og være unisex jeg prøvde og ikke jentebukse. Fikk russebuksa for ikke så lenge siden og nå lure jeg på hva i alle dager jeg skal gjøre? Jeg vil jo ikke gå med en trang russebukse, det er jo ikke noe pent heller.. Buksene skal jo være "baggy" Knappene går akkuratt, igjen.... Må jeg gå ned raskt i vekt eller hva kan jeg gjøre? Er for sent og sende den inn og bytte til større str nå.. Bestilte S men føler nå at jeg skulle hatt M. Hjelp! ps: den er bare trang over lårene, og hofter.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Det er nok for sent å bytte, men får du den i det hele tatt på? For i såfall så er det jo håp om at den utvider seg, det gjorde hvertfall min for to år siden.
Gjesten Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Hvis du har bestilt fra Russedress, så holder vel de til på Frogner? Mulig du kan dra og bytte?
Kamikatze Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Sprett opp yttersømmen og legg inn ei stripe med rødt stoff i en annen struktur eller tone. Hva med silkeaktig sateng eller noe? Så får du ei unik bukse, samtidig som at du slipper å frykte at alle kaloriene i alkoholen gjør deg bukseløs - bare promillen... 2
roflgirl Skrevet 24. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2011 Har bestilt fra russedress ja.. Men bor i trøndelag :S Den er utrolig trang, går an og bruke den ja, men er ikke så behagelig akkuratt ;p
Gjesten Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Åja, nei, da vet jeg faktisk ikke hva du kan gjøre. Jeg ville ikke sendt inn, for da er det fare for at du ikke får den i tide. Du kan jo eventuelt ringe dem og høre om det er sjans at den kommer i tide hvis du sender inn i morgen. Kanskje du kan klare å finne noen som har bestilt samme bukse i M som egentlig burde hatt S? En venn eller på et forum eller noe? Finnes det fremdeles russesider? Kanskje du kan finne noen der?
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Kanskje.. hvis det finnes en slags butikk i nærheten som selger arbeidstøy, så kunne du sett om de hadde ei bukse som ligner på russebuksa. Og da kunne du bare skrevet russ her og der, og tatt på merkene. Og latet som at det er russbuksa. Jeg tviler på om at noen hadde merket forskjellen eller i det hele tatt brydd seg :gjeiper:
roflgirl Skrevet 24. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2011 Noen som kan en teknikk for og "sy den ut" da? Har en nabo som er veldig flink til og sy...
Kamikatze Skrevet 24. april 2011 #9 Skrevet 24. april 2011 Du kan jo bestille en i rett størrelse, og så bruke den du har til den nye kommer? Den vil sikkert strekke seg litt ved bruk.
Kamikatze Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Noen som kan en teknikk for og "sy den ut" da? Har en nabo som er veldig flink til og sy... Leser du ikke tråden din? :gjeiper: Enten setter du inn ei kile i sømmen på yttersiden av bena, eller, hvis det er nok brett å ta av, kan du kanskje få en cm fra selve sømmen. Men på mange stofftyper vil den gamle sømmen synes, så da er kile bedre. 1
Gjesten Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 Jeg vil forresten anbefale deg å begynne å bruke den med en gang. Ikke på skolen selvfølgelig, men hjemme. Sånn som nå, når du sitter foran dataen. De buksene har elendig kvalitet, så du skal ikke se bort fra at den vier seg ut litt.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #12 Skrevet 24. april 2011 Bukser vier seg ofte littegrann ut ved bruk, så prøv å bruk buksa hjemme. Er det mulig å ikke kneppe buksa helt igjen? Eller så ville jeg tatt den med til skredder og høre om det er mulig å få gjort buksa videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå