AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Tar det lengre tid nå i påsken, fra man har sendt meldekort til pengene kommer? Har sendt nå idag. Pleier vanligvis ta ca 2 dager fra jeg har sendt til pengene kommer på konto. NOen som vet om det vil ta lengre tid nå i påsken pga at det er helligdag imorgen også?
Gjest Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Jeg pleier å få på tirsdag når jeg sender på lørdag, regner med at de kommer onsdag siden det er en dag lengre hvor ingenting skjer...
*Mocca* Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Jeg regner med senere, jeg sender alltid inn lørdag formiddag og da har jeg alltid pengene mandag ettermiddag/kveld. Så regner med at jeg har dem innen tirsdag kveld denne gangen...
The Duchess Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Jeg får også mine på ettermiddagen på mandager, men var inne på Nav.no - mine utbetalinger, og der sto de ikke til utbetaling. På siden for "arbeid" så står det at de er ferdig behandlet med riktig beløp. Regner da med at de kommer i morgen.
*Mocca* Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Jeg får også mine på ettermiddagen på mandager, men var inne på Nav.no - mine utbetalinger, og der sto de ikke til utbetaling. På siden for "arbeid" så står det at de er ferdig behandlet med riktig beløp. Regner da med at de kommer i morgen. Nøyaktig likt som det vises hos meg, men trodde kanskje det ble litt mindre utbetaling pga påsken jeg? Men står beregnet nøyaktig samme bruttobeløp som tidligere....
Rosalie Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Nøyaktig likt som det vises hos meg, men trodde kanskje det ble litt mindre utbetaling pga påsken jeg? Men står beregnet nøyaktig samme bruttobeløp som tidligere.... De har vel ikkje avkorting grunna heilagdagar, så de skal vel ha same sum som vanleg? Ellers kjem vel pengane i morgon, tenkjer eg, sidan det er heilagdag i dag, og både dei som jobbar på NAV og i banken har fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå