Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #1 Del Skrevet 10. mai 2002 Mitt spørsmål er: Går det an å kjøpe selve kortet løst (gjerne dobbel i svart med sølv el gullramme rundt bildet) Noen som vet ? Hvis vi ikke skal bruke fotograf så er det likevel greitt å få kjøpt takkekort, gjerne i stort kvantum -Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 10. mai 2002 #2 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg tviler egentlig litt på at du får kjøpt det, men du kan jo undersøke i fotobutikker. Tror det er større sjans for at du får kjøpt sånt løst i kjedebutikker enn hos skikkelig fotografbutikker. Selv var jeg så heldig å dumpe borti slike kort på Click for en god stund siden. Der fikk jeg kjøpt ca 100 slike til 10 eller 20 kroner var det vel. Men dette var på restesalg... Vi skal bruke fotograf, så disse kortene tenkte jeg vi kunne bruke til f.eks brudebutikken, blomsterdekoratøren o.l.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 10. mai 2002 #3 Del Skrevet 10. mai 2002 Man får kjøpt sånne kort hos alle fotobutikker. Koster rundt 60 kroner for en pakke med 10 kort. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #4 Del Skrevet 10. mai 2002 ...og Panduro har også noen helt enkle, jeg kan dessverre ikke huske prisen sånn på sparket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2002 #5 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei. Vi skal heller ikke bruke en fotograf til å ta bildene, og skal derfor lage takkekort selv. Vi har vurdert å bruke passpartout-kort som fåes kjøpt i bokandelen. I hvert fall på Norli. Der får pakker med 5 kort til 35 kroner eller pakker med 25 kort til 120 kroner. Tror de finnes både i kremfarget, hvitt og sort... Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 13. mai 2002 #6 Del Skrevet 13. mai 2002 Har sett at fotobutikker har et pent lite utvalg av takkekort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #7 Del Skrevet 13. mai 2002 Takker for svar ! Greitt å vite om alle kjøper alt hos fotografen eller om man benytter andre måter også. MVH Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #8 Del Skrevet 13. mai 2002 Forøvrig vil jeg bare legge til at noe av det man faktisk bør bruke penger på denne dagen er fotograf! Tenk om man i etterkant ikke er fornøyd med noen av de andre bildene som folk har tatt (og dte kan skje), da sitter man igjen med ingenting. Tenk så utrolig surt i ettertid. Ja, det er dyrt med fotograf, men det er verdt hver krone. Dette skal være minner fremover i alle år så lenge dere lever, og det er verdt å bruke penger på. I fjor var jeg i et bryllup der de kun brukte en hobbyfotograf. Javisst var han flink, men bildene ble slett ikke så bra som hos en fotograf. Jeg hadde iallfall vært skuffet i ettertid om jeg ikke hadde hatt ordentlige bilder. ....bare ment som en liten tankevekker og som en påminnelse om at dette er noe dere virkelig bør vurdere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 13. mai 2002 #9 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg synes det er mange fotografer som tar dårlige bilder også jeg.... Baserer uttalelsen på de fotografene jeg var innom for å se portfolien til... kjedlige greier, det var ikke ett brudebilde jeg ikke hadde sett tusen ganger før. Jeg likte mappa til vår amatørfotograf mye bedre... (men hun har tatt bilder i en del bryllup og vunnet div konkurranser, så hun er jo litt flink...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå