Gå til innhold

Svette føtter


tuva92

Anbefalte innlegg

Sliter med at jeg svetter utrolig mye på føttene, dette er noe som ligger i familien. Det er utrolig plagsomt å reise på besøk til noen, skamfullt at det lukter vondt av både sko og føtter. :sukk::tristbla:

Er det noen som har tips til hvordan man kan redusere dette noe? Finnes det kremer eller salver som kan redusere svetting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at antiperspiranter, sånne "svette"-deodoranter skal kunne hjelpe hvis du roller det på føttene og lar virke. Finnes kremer også. Gå på apoteket og spør om de kan anbefale noen, det må jeg gjøre på tirsdag for jeg har samme, flaue problemet som deg.

Har forresten hørt at det kan bli bedre med alderen, så vi får håpe på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! :) Blir nok apoteket på tirsdag ja!

Godt å vite, på en måte, at jeg ikke er alene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Jeg har det sånn selv. Det er grusomt! Jeg kan omtrent ikke gå med sko på beina før jeg blir ekstremt svett og klam. Dette resulterer i fryktelig ekkel lukt når skoene tas av og våte merker på gulvet etter føttene mine. Nå har ikke jeg prøvd så mye for å få bukt med det, bortsett fra at jeg vasker meg på beina om morgenen, midt på dagen når jeg har mulighet og på kvelden. Bytter også sokker to-tre ganger om dagen.

Vet hvordan du har det! Ikke gøy i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes fotdeodranter, også mener jeg å ha hørt at det hjelper å gni føttene med babytalkum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Kjøp vanlige sokker av ull (minst 50% ull). De lukter ikke og du holder deg tørr.

det er anbefalt å ikke bruke ull men fleece isteden.Fleece suger ikke til seg like mye væske,holder deg tørr lengre og gir ikke økt varme som ull kan/gjør

Fleece er bedre enn ull

Bruker du ullsokker? Bytt dem ut med sokker av fleece! Puster bedre, tørker fortere, kan vaskes på 60 grader, klør ikke og er mer elegante.

Her sliter vi ikke med så mye svette,men mer lukt.Prøv mye men ingen forandring. Usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes fotdeodranter, også mener jeg å ha hørt at det hjelper å gni føttene med babytalkum ;)

'signerer denne!

ellers så finnes stop 24 som spray! Det funker fint! får man også kjøpt på apoteket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'signerer denne!

ellers så finnes stop 24 som spray! Det funker fint! får man også kjøpt på apoteket :)

det sier dere som ikke har problemet. dette funker ikke i det hele tatt. har prøvd alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sier dere som ikke har problemet. dette funker ikke i det hele tatt. har prøvd alle

Hva vet du om hvilke problemer andre har eller ikke? Det at det ikke funket for deg betyr hverken at jeg ikke sliter med dette eller at det ikke vil funke for andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...