Sign Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 (endret) Hvordan får man silkemyke sommerlegger som holder en stund? Har forsøkt: - barbere leggene - ser og føles bra noen timer... - hårfjerningskrem - ser og føles bra en dag eller to... - vokse selv - får det ikke til, blir bare gris.. Har vurdert å få det gjort i salong. Noen som vet hvor lenge det varer og hvor mye det koster? Endret 23. april 2011 av Sign
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Hvordan får man silemyke sommerlegger som holder en stund? Har forsøkt: - barbere leggene - ser og føles bra noen timer... - hårfjerningskrem - ser og føles bra en dag eller to... - vokse selv - får det ikke til, blir bare gris.. Har vurdert å få det gjort i salong. Noen som vet hvor lenge det varer og hvor mye det koster? Følger med på denne tråden, og har et lite spørsmål selv: hvor lenge må man spare hår i forveien av voksing?
Sunchild Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Jeg bruker epilator og mine holder seg fine leeenge. Skrubber litt med skrubbevott hver gang jeg dusjer også, for å unngå at hårene gror inn når de kommer ut igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Sunchild! har du en epilator å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå