AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Jeg er på leit etter ordentlig hold-in undertøy som body, truser, topper osv. Hvor kan jeg finne dette av ordentlig kvalitet og til en brukbar pris? Nå har det seg sånn at jeg bor på et lite sted med minimalt med utvalg, kan det være mulig å få tak i noe sånt på Cubus evt Lindex?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Har du prøvd det selv sånn at du vet det er behagelig? Det er nemlig utrolig viktig at det er det.
Gjesten Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Jeg har bare et korsett med spiler selv, og det er bare et magekorsett, altså ikke med BH. Spesielt behagelig kan jeg ikke påstå at det er, det er tross alt et plagg laget for å mose deg sammen.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Jeg har bare et korsett med spiler selv, og det er bare et magekorsett, altså ikke med BH. Spesielt behagelig kan jeg ikke påstå at det er, det er tross alt et plagg laget for å mose deg sammen. Jeg har hatt noe lignende tidligere, men det var helt grusomt å bruke. Derfor er jeg på utkikk etter spesielt bodyer og topper med hold-in effekt og som gir en fin siluett uten at det samler seg ringer av fett nederst.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Mytights.com har endel fra bla. Spanx Noe skeptisk til å kjøpe sånt over nett, men takk for forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå