Gå til innhold

Jeg er jomfru

Fremhevede innlegg

Gjest Larsronny
Skrevet

Hei. Jeg er en mann som er passert 30 år, og har funnet min drømmedame. Vi har det flott på alle plan men enda ikke gått til sengs, jeg har "lurt" meg unna det nå i 2 mnd ca. Jeg hadde egentlig ikke følelser for henne, men vi er blitt veldig forelsket og følelser kan man jo ikke gjøre så mye med. MEN jeg er Jomfru... jeg er så vanvittig redd for hva hun vil tenke om det! Det jeg engster meg for er at hun vil synes jeg er dårlig i senga, holder ut kort, ikke gjør det rett osv.....

Jeg ber ikke om sympati innlegg, men jeg lurer på om andre har vært i samme situasjon eller har noen gode råd før jeg forteller det?

Fortvilt

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen grunn til å være fortvilt, hvis hun er glad i deg så er det ikke noe problem. Jeg ville sett på det som en fordel i motsetning til om du hadde vært med en haug andre damer.

• Liker 3
Gjest MorAase
Skrevet

Du har dessverre ikke annet valg enn å si nøyaktig hvordan ting er. Er hun en kvinne som kan gi deg det du ønsker så vil hun takle dette. Bare husk å være rak i ryggen når du legger frem din lille hemmelighet. Kvinner liker menn som står støtt når det blåser som verst. Og dette er på sett og vis en slik situasjon.

Skrevet

Jeg ville også sett på det som noe positivt, og husk at man slettes ikke trenger å være jomfru for å komme etter to jukk første gangen med ny kjæreste. Det hender fortsatt at kjæresten min er rask på avtrekkeren en gang i blant, og vi har vært sammen noen år ;)

Prøv å ikke se på den første gangen som noe som skal sende dama til himmels. Se på det som en mulighet til å finne ut av hva hun (og ikke minst du selv) synes er godt, både når det gjelder forspill og selve samleiet.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært med en 30 år gammel mann og fikk vite han var jomfru hadde jeg løpt avgårde

Gjest Maneater?
Skrevet

Du sier "Jeg er jomfru". Er faktisk ikke verre enn det!

Ærlighet varer lengst. Da er hun iallefall forberedt på at du suger i senga, eller kommer etter to jukk ;)

Gjest Maneater?
Skrevet

Er forresten ikke alle det skjer med, det jeg sa over. Noen klarer det bra første gangen de har sex

Skrevet

Du sier "Jeg er jomfru". Er faktisk ikke verre enn det!

Ærlighet varer lengst. Da er hun iallefall forberedt på at du suger i senga, eller kommer etter to jukk ;)

Shhh.. Haha. :fnise:

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe, men heller holdt kjeft og gjort det beste ut av det. Det går bra om du ikke stresser.

Skrevet

Er det så stort problem da? Greit nok du sikkert av naturlige årsaker suger i senga, men dere har nu god tid å få et godt sexliv...Tåpelig kommentaren om at man springer unna menn på 30 som er jomfru...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tåpelig kommentaren om at man springer unna menn på 30 som er jomfru...

Hvorfor er det så tåpelig? Hadde jeg møtt en på 30 som var jomfru ville jeg selsakt tenkt mitt. Hvorfor har han aldri hatt sex, er han en stor taper som ingen vil ha sex med? Ikke for å være slem, men noen tenker slik.

Det kan jo være helt andre grunner til at du er jomfru, det vet ikke jeg. Men uansett, synes du skal fortelle dama at du er det før dere begynner. Hu er kanskje en av de som synes det er positivt. Og er hu glad i deg og liker deg så skal ikke dette ødelegge noe. Da får hu heller sjansen til å lære deg opp. Lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor skal han egentlig si noe? Gi han en sjanse, og så kan han heller fortelle det etter at sex'en er overstått. Men hvis det går helt fint så ser jeg ikke noen grunn til at han skal fortelle det.

Endret av DBM
  • Liker 1
Gjest made4u
Skrevet

Alle startet vi med det samme utgangspunkt og masse usikkerhet, så det er ingenting å skamme seg over. Se det slik, du er en med mer mot enn de fleste, som tør å være åpen om et så sårt tema.

Dette fikser du, bare hive deg ut i det dersom du får sjansen til dette og prøv å glemme frykten men ha fokus på de spennende aktivitetene du skal gi deg i kast med. Vil gå bra dette skal du se...

Skrevet

Hadde ikke plaget meg om mannen fortalte at han var jomfru. Men absolutt greit å vite på forhånd så man kan justere seg deretter. Bare å si det rett ut som flere over her sier.

Kanskje greit å tømme seg før du tenker at "tonight is the night" For det kan kanskje være en overvelmende god følelse å få smake for første gang.

Men om jeg hadde vært med en mann som var jomfru og kom ved inngangsdøra så hadde jeg ikke sett noe rart på det heller. Ville bare vært glad for å være den første som kunne være med på å gi en slik god følelse til noen. For det er jo sykt dig å være med noen på den måten.

Har du funnet deg ei god jente så er dette ingen problem. Og er det et problem så er ho ikke god nok for deg, mener jeg.

Lykke til :wink:

Må bare legge ved denne vitsen :fnise:

Ha aldri sex med en politidame, hun sier bare STANS.. Aldri med en butikkdame, hun sier VÆRSÅGOD NESTE.. Aldri med en lærerinne, hun gir deg pekefingeren om du gjør feil.... Men gå for en i omsorgstjenesten, for hun sier, OPP IGJEN, VI PRØVER PÅ NYTT......

• Liker 1
Skrevet

Kanskje greit å tømme seg før du tenker at "tonight is the night" For det kan kanskje være en overvelmende god følelse å få smake for første gang.

Isåfall i god tid i forveien, som f.eks. om morgen samme dag. Ville ikke spolert det ved å være altfor mett :tongue:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg holdt også jomfrudommen min skjult for den første kjæresten min, som var eldre enn meg selv. Jeg tenkte det var best å legge kortene på bordet før vi hoppet til køys, og det var ikke lett. Og hun ble fly forbanna fordi jeg ikke hadde sagt det tidligere. Men hun skjønte at det var vanskelig for meg å fortelle det, og hun var ikke sint lenge. Jeg fortalte det forøvrig per telefon, for jeg turte ikke en direkte konfrontasjon.

Før "den store kvelden" ( :roll: ) var jeg selv spent på å se hvordan jeg greidde meg. Jeg var ikke nervøs, bare spent, og ivrig. Lurte på om jeg kom til å komme fort, eller kanskje sent. Hadde mistanke om det siste, da jeg tok lang tid å komme fra før. Mistanken viste seg å stemme, og jeg kom ikke i det hele tatt første gangen. Holdt på i to og en halv time, og hun ville nok ikke vært like tålmodig om hun ikke visste jeg var jomfru.

Jeg var langt fra verdens beste elsker, men jeg var ikke den verste heller. Og det tror jeg det er viktig at du har klart for deg: bare fordi det er din første gang betyr ikke det at du er dårlig. Ekspert blir du ikke uten øvelse, men om du har noe teori innabords fra før kan det godt hende du klarer deg tålelig bra. Og er du lærenem vil du kunne bli en forrykende elsker for henne på kort tid. Ikke bekymre deg for om du greier å gi henne orgasme eller ikke: dette er veldig individuelt, og selv erfarne menn har ingen garanti for å gi en kvinne orgasme. Den er det først og fremst hun selv som må stå for, uansett hvor god du måtte være.

Etter at det ble slutt mellom meg og min første kjæreste stilte jeg henne et spørsmål som på det tidspunktet var viktig for meg å få et ærlig svar på: "om jeg ikke hadde fortalt at jeg var jomfru, ville du merket det?" Hun var brutalt ærlig nok til at jeg tror henne når hun sa "nei". Det er ikke sikkert dama di vil legge merke til, heller. Jeg foreslår likevel at du seriøst vurderer å fortelle det på forhånd, slik at du ikke bærer på dårlig samvittighet helt til den dagen du sier fra.

Det største problemet du har er din mangel på erfaring i forhold, altså hele pakka. Det var det som gjorde at min "førstedame" slo opp med meg etterhvert også. Sexen var den delen av forholdet som gikk bra, men jeg var bare ikke noe flink til å være i forhold. Det er den største utfordringen, men du må få jomfru/sex-fokuset ditt ut av systemet før du egentlig er i stand til å skjønne det. Å vite at sex ikke er så farlig eller spesielt er èn ting, men det er ikke det samme som å skjønne det.

Og bare så det er sagt: du kommer ikke til å merke noen forskjell etter din første gang. Du er akkurat den samme personen som før, like flink eller udugelig på samtlige områder som når du var jomfru, hverken mer eller mindre mann. Ingen andre vil merke noen forskjell på deg heller. Du har ingen "L" på ryggen som seksuelt erfarne kan ane, du får ingen dypere innsikt i hvem som er eller ikke er seksuelt erfaren, og du er ikke "merket" på noe vis hverken før eller etter. Det kommer ikke til å bli fyrverkeri, du vil ikke høre noe englekor. Kanskje dummer du deg ut, men selv erfarne dummer seg loddrett ut en gang iblant.

Og selv om det skulle gå riktig ille er det slett ikke noen som helst slags undergang; det er alltid noen opp gjennom historien som har gjort det langt verre enn deg. Stup uti det, og lek. Ha det morsomt. Bare pass på at du ikke er for hardbar.

Endret av K.A.
  • Liker 1
Skrevet

Fortell henne at du er jomfru. Jeg hadde synes det var bedre dersom kjæresten min var jomfru før meg for da hadde jeg følt meg virkelig spesiell :sjenert: Du kommer nok til å få et par spørsmål som "Hvorfor har du ikke vært til køys med noen før" o.l, men svar ærlig på det :) Har selv vært til sengs med jomfruer (de har vært en del år yngre enn deg) og jeg har bare hatt gode opplevelser med de. Han ene ble kjæresten min og vi var sammen i 1,5 år. Han er en av de beste jeg har hatt i sengen ;) Følte jeg fikk "lært han opp" og det er og blir en av de beste sexopplevelsene jeg har hatt :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...