Gå til innhold

Dere som trener hver dag og vasker ikke håret.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer dere det? Jeg har begynt å jogge nå hver dag og må vaske håret blir så svett. Jeg har langt hår. Har dere noen gode tips så jeg slipper å vaske håret hver dag. :popcorn: Blir glad for svar.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kanskje prøve tørrsjampo?

Skrevet

Du kan jo bare dusje med vann, ikke bruke shampoo! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bruke sjampo i håret har krøller som ikke ser ut hvis jeg ikke har i balsam og sjampo. Dessuten føler jeg at jeg ikke blir ren hvis jeg ikke vasker håret med sjampo. Ts

Skrevet (endret)

Jeg skyller håret og masserer hodebunnen uten såpe.

Endret av chikako
Skrevet

Setter du håret skikkelig opp når du trener? Jeg har alltid mitt i en hårknute på toppen av hodet, og siden jeg ikke svetter i hodebunnen (eller iallefall ikke merkbart mye), så er det jo plent umulig for håret å bli svett på den måten...

Skrevet

Svette er vanløselig, så det er ikke nødvendig å vaske det med såpe for at det skal bli rent. Har du krøller som blir frizzy uten ordentlig vask kan du prøve balsammetoden, den sliter mindre på håret enn shampo og vil få håret rent og vellduftende, uten å bli krusete eller stålullkrøller ;) Bare skyll håret godt og masser inn litt balsam som du så skyller ut. Jeg gjorde dette i tilvenningsfasen fra å vaske håret mitt hver dag, da vasket jeg det vanlig annenhver dag og brukte balsammetoden annenhver dag. Fungerte utmerket for å ungå fett eller krusete hår!

AnonymBruker
Skrevet

Svette er vanløselig, så det er ikke nødvendig å vaske det med såpe for at det skal bli rent. Har du krøller som blir frizzy uten ordentlig vask kan du prøve balsammetoden, den sliter mindre på håret enn shampo og vil få håret rent og vellduftende, uten å bli krusete eller stålullkrøller ;) Bare skyll håret godt og masser inn litt balsam som du så skyller ut. Jeg gjorde dette i tilvenningsfasen fra å vaske håret mitt hver dag, da vasket jeg det vanlig annenhver dag og brukte balsammetoden annenhver dag. Fungerte utmerket for å ungå fett eller krusete hår!

Takk for tipset jeg brukte bare balsam idag og tror det funka. Men er du sikker på at balsam ikke sliter på håret?

Skrevet

I motsetning til shampo, så åpner ikke blasamen skjellagene, den holder de lukket, gir glans, mykhet og litt fuktighet, så det kan du trygt bruke :)

AnonymBruker
Skrevet

I motsetning til shampo, så åpner ikke blasamen skjellagene, den holder de lukket, gir glans, mykhet og litt fuktighet, så det kan du trygt bruke :)

Takk foR kjempe godt tips søte :klemmer: Nå føler jeg meg ren og håret ser fint ut pluss at det lukter godt. Takkkkk TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...