Gjest lekebøll Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Hei. Har noen av dere anbefalinger? Jeg er ute etter klær som jeg kan løpe ute med om høsten/vinteren, i kulda med andre ord, uten at jeg blir kald/klam. Har hørt at Devold skal være bra - andre forslag? Pris, egenskaper, forhandlere etc.
Gjest Ethereal Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Jeg har en superundertrøye som heter Brynje, aner ikke hva produsenten heter, men har kjøpt den hos MX-Sport. Det er en trøye i samme slags stoff som vanlig superundertøy, men strikket som en nettingtrøye, og den er det absolutt varmeste jeg kan tenke meg, uten at den blir klam. Kostet mellom 350 og 400, tror jeg. Ellers sikler jeg etter mellomlag fra Hagløfs, som du får på G-sport. Sambo har ullundertøy fra Ulvang, men bare tanken på ull får meg til å klø, dessverre...
Gjest Carmelita Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Jeg klør også av ull, og kjøpte derfor Odlo (tror det er Ulvang eller Dæhlie som produserer?). Det er laget av polyester. Veldig mykt og varmt. Kjøpt på XXL.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Vil anbefale Nordheim superungertøy...Kjempegod på huden, uten at du blir kalt og klam...
Gjest lekebøll Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Takk for svar. Hva er prisene på det forskjellige, da? Og alt kan man bruke til å bevege seg i (løpe) - ikke sant?
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 craft blir brukt av denorske som går til polene... Det vant også en test for noen få år siden. pris etc: Se i butikken... Jeg ville ikke brukt ull til å løpe i. Det fordi det ikke varmer så godt når det blir vått... Det er en myte ser du... Syntetisk funker bedre da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå