AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Jeg er en dame på 30 år. Jeg har alltid vært en typisk guttejente og derfor alltid hatet å kle med i penklær. Etter hvert som jeg blir eldre har dette blitt et problem. Lar nesten være å gå i fester fordi jeg ikke har noe å gå i. Trives best i en jeans og t-skjorte.... Nå skal jeg ut på tur med jobben og vet at det blir en fellesmiddag om kvelden. Slik som jeg kjenner de andre damene på jobb så kommer det garantert til å blir glitter og glam. Hvordan skal jeg takle det?? Har klump i magen allerede nå selv om det er mange uker til. Noen tips til hvordan jeg kan komme meg gjennom dette?? Har kjempelyst å være med på turen, men disse klærne holder på å ta knekken på meg. Kan godt være at det bare er hodet mitt som tenker slik, og at de andre faktisk ikke tenker over det om jeg kommer i en jeans, t-skjorte og cardigan.... Alle råd tas imot med takk.
Gjest Katee Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Jeg syns du skal kle deg akkurat slik du selv ønsker, for først da vil du gjerne trives med deg selv. Men om du skulle ønske å pynte deg litt, så kan du kanskje bytte ut jeansen med en penbukse eller bruke en stilig topp til jeansen? Eller så går du med det du selv ønsker. Det er faktisk du som bestemmer Jeg tenker egentlig ikke så mye over hva andre går i, om de da ikke virker veldig ukomfortable...
Gjest idakaroline Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Hva med en svart jeans, en skjorte eller en fin bluse og et par sko med liten hæl som disse? Enkelt, fint og ikke så altfor pynta.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Stramme jeans, en kul topp/bluse som du stapper oppi jeansen, pumps og du er klar!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Pumps er nok ikke noe for meg dessverre. Alt som er stramt er klaustrofobisk for meg. Så flate sko som mulig....ikke lenge siden jeg begynte å bli komfortabel med skinny jeans. At en så enkel ting som klær skal være så problematisk. Huff og huff.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå