Gå til innhold

Hvis du ikke har sett noen av Harry Potter filmene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så si brødskive med ost på...

Ble litt inspiret av Ringenes Herre tråden. Føler meg noen ganger som den eneste som ikke har sett og digger Harry Potter jeg. Ser likssom ikke for meg at de er noe for meg... Tar jeg helt feil? Er det noen andre der ute?

Jennifer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns de er koselige jeg:) ville gitt dem en sjanse. trodde og det skulle være noe barnegreier, og ikke noe for meg, men ble hekta da jeg så den første:) og jeg liker vanligvis ikke slikt. prøv å se den, tror du vil like den:)

klem Iset

Skrevet

Jeg liker de kjempegodt, og venter utålmidig på at de skal bli ferdige med den tredje filmen. Så da må jeg vel bare luske ut av denne tråden, tenker jeg. :ler:

Skrevet

Jeg sa kake i Ringenes Herre tråden, men Potter filmene har jeg sett. Også har jeg lest bøkene først.

Jeg liker egentlig ikke eventyr filmer/historier, men startet å lese Harry Potter 1 fordi sønnen min leste den. Og vet du - jeg syntes bøkene er kjempegøy. Anbefales

Skrevet

:vinke: Shivani!

Hmm... Kanskje jeg skulle gi dem en sjanse?

Jeg har sett Ringenes Herre 1 & 2 da, og siden jeg har en samboer som er fan, blir det nok nr 3 på meg også. Selv om jeg ikke er "hekta" er det jo også greit å få med seg den siste når man har sett de to første.

Siden jeg ikke kan si kake i Ringenes Herre tråden, sier jeg det her istedet...

KAKE :sjarmor::ler:

*avsporer sin egen tråd* :roll:

Jeg liker de kjempegodt, og venter utålmidig på at de skal bli ferdige med den tredje filmen. Så da må jeg vel bare luske ut av denne tråden, tenker jeg.

Så lenge du ikke sier brødskive med ost på så er det greit! :wink:

Jennifer

Skrevet

Jeg ville også gitt filmene/bøkene en sjanse om jeg var deg. Var fryktelig skeptisk før jeg begynte å lese bøkene, men nå er jeg veldig imponert og har nok litt dilla.

Harry Potter er god og lun humor, masse små finurligheter med vri og vending av ord og ikke minst koselige og spennende historier for folk i alle aldre!

Kan anbefales!

Skrevet

En halv brødskive med ost på .

Jeg så nemlig litt av den ene filmen på flyet en gang. Men jeg fikk ikke med meg noe særlig.

Det samme gjelder Ringenes Herre-filmene.

Har ikke sett noen av dem, men vet på en måte at det ikke er helt min type film.

Skrevet

brødskive med ost på

Skrevet

Brødskive med ost på!!!! :ler:

Skrevet

Fire bakerier fulle av brød med femti kilo ost på!

Kunne ikke falle meg inn!

Kan ikke fordra sånn eventyrgreie, og har absolutt ingenting til overs for Harry Potter (eller Ringenes Herre for den del)

Skrevet

Jeg kan ikke si brødskive med ost på for jeg har sett den første filmen. Den var så kjedelig at jeg angra på at jeg kasta bort tid på den... :Gjesp: .

Satt og venta på et høydepunkt eller to, men det skjedde jo aldri noe. Så den sammen med mannen min, og han sovna :ler: !

Skrevet
En halv brødskive med ost på .

:ler:

Fire bakerier fulle av brød med femti kilo ost på!

Overdrivelse fremmer forståelsen gjør det ikke? :ler:

Flere som ikke er så gira på eventyrfilmer her tydeligvis.

Jennifer

Skrevet

Brødskive med ost på!

Trur kanskje dei kunne vore greie, men har fått heile konseptet Harry Potter litt i vranga. Fint å fremme leselysten hjå born altså. Men når dei sel Harry-briller, parykk, samlekort, klister, kost, små samlefigurar etc. i butikkane FØR bøkene er utgjevne på norsk omtrent... Då vert det for kommerst for meg...

Skrevet

Brødskive med ost på!! : :-?

Håper å få sett de snart

Skrevet

Skulle se enern av Harry potter.. Gadd ikke se den ferdig. såå kjedelig :-?

Skrevet

Nei, det er filmer jeg absolutt ikke gidder å kaste bort tiden på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...