Gå til innhold

Ideer til borddekking?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har testet telys fra IKEA og de brenner iallfell i over 4 timer, og så lenge tror jeg ikke middagen vår holder på. For å få litt ekstra dekor kan man også male oppå telysene. Det blir skikkelig stilig, men vi får se hva vi gjør. Det er fint som det er også.12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det enda er en stund til vårt bryllup... ( over et ååååååår..snufs ) er vi så ivrige at vi er godt i gang med all planlegging. I og med at vi skal ha festen ute ved sjøen i et bygg med panoramautsikt, skal vi satse maritimt.

Vi skal ha noen blomsteroppsatser i samme stil som brudebuketten. I tillegg bruker vi steiner, store og små, som gjennomgangstema i dekoren. Det er vanskelig å forklare, men slik jeg (...vi...) ser det for meg - er det rett og slett stilig!!!

Jeg gleder meg til å sette ORDENTLIG i gang.

(Dere er heldige dere som skal gifte dere i år.... Jeg klarer snart ikke å vente.)

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det... Jeg skal heller ikke gifte meg før til neste år i august... Og det er så altfor lenge til... Men samtidig er det deilig og ha god tid til planlegging etc... Det er jo masse som må gjøres... icon_smile.gif Har dere noen tips om hvordan tiden kan gå fortere tar jeg gjerne i mot... icon_smile.gifLitt utenom temaet... unnskyld... Klarer bare ikke å vente... Og vinteren er så lang... icon_frown.gif 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikki den 2002-05-14 20:28 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...