Gå til innhold

Hvem bør ta initiativet til sex i datingfasen?

Når HUN tar initiativet til sex i datingsfasen  

25 stemmer

1. 1. Er det greit for deg som mann at HUN tar initiativet til sex i datingsfasen?

• Ja, greit at hun tar initiativet til sex. Lar ikke det påvirke om det blir forhold.
    • Synes det er greit, men skulle helst ha tatt initiativet selv!
      0
    • Synes det er greit, men da blir det nok ikke noe forhold senere
    • Forventer at dama sier NEI til sex når jeg viser at jeg vil i datingfasen
      0
    • Om det skal bli forhold, vil jeg vente og selv ta initiativet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av brukeren "Steinar", som mener alt håp er ute når hun har "gått med på" og tatt initiativet til sex i en datingfase (før de har blitt enige om at det er forhold):

Er det i datingfasen greit for HAM at HUN tar initiativ til sex?

Eller er det turn-off for mannen og betyr "ikke noe forhold" videre?

Hva mener dere, menn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge skal da ha samme mulighet til å ta initiativ til alt, inkludert sex. Det dreier seg om til alle tider, ikke bare i datingfasen.

Det er mer turn-off dersom hun faktisk ønsker det ene eller det andre, men venter på at han skal ta initiativ i stedet for å gjøre det selv.

Go girls!

• Liker 1
Gjest Anjelika
Skrevet

Selvsagt er ikke alt håp ute om kvinnen tar initiativ til sex først.

Alt håp er derimot ute hvis jeg møter en mann som mener det.

Heldigvis tror jeg dette begrenser seg til Steinar.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Anjelika, håper du har rett! Og at Steinar har feil. :)

Skrevet

Så enkelt er det ikke.

Jeg snakker altså om en moden og seriøs mann, en mann som er ute etter et seriøst og langvarig parforhold. Og altså IKKE en useriøs tulling som bare et ute etter rask og gratis sex.

For en seriøs mann er det EKSTREMT VIKTIG at dama ikke er billig. Med andre ord at hun gir inntrykket av å være (og er) trofast og til å stole på. Og dette ønsker han da å se i hennes oppførsel fra første sekund.

• Liker 3
Skrevet

Så enkelt er det ikke.

Jeg snakker altså om en moden og seriøs mann, en mann som er ute etter et seriøst og langvarig parforhold. Og altså IKKE en useriøs tulling som bare et ute etter rask og gratis sex.

For en seriøs mann er det EKSTREMT VIKTIG at dama ikke er billig. Med andre ord at hun gir inntrykket av å være (og er) trofast og til å stole på. Og dette ønsker han da å se i hennes oppførsel fra første sekund.

Hvorfor er en dame billig hvis hun viser initiativ til sex, og ikke mannen hvis han viser initativ? Jeg er ikke mindre trofast eller mer billig selv om jeg tar inititativ.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er en dame billig hvis hun viser initiativ til sex, og ikke mannen hvis han viser initativ? Jeg er ikke mindre trofast eller mer billig selv om jeg tar inititativ.

Hvis jeg ikke kjenner deg særlig godt, og vi er på en date i sammen, hvordan skal jeg da kunne vite om du er billig eller ikke?

Jeg kjenner deg som sagt ikke, og derfor danner jeg mitt (første)inntrykk av deg utifra din oppførsel på daten.

Hvis du da tar initiativ til sex med meg, hvorfor skal jeg da ikke tro at du gjør akkurat det samme med alle dater du er på?

Håper forøvrig at du er kvinne ;) hehe

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg ikke kjenner deg særlig godt, og vi er på en date i sammen, hvordan skal jeg da kunne vite om du er billig eller ikke?

Jeg kjenner deg som sagt ikke, og derfor danner jeg mitt (første)inntrykk av deg utifra din oppførsel på daten.

Hvis du da tar initiativ til sex med meg, hvorfor skal jeg da ikke tro at du gjør akkurat det samme med alle dater du er på?

Håper forøvrig at du er kvinne ;) hehe

Hvis jeg ikke kjenner deg særlig godt, og vi er på date, hvordan skal jeg kunne vite om DU er billig eller ikke?

Hvorfor er det alltid kvinnen som er billig hvis hun viser initiativ, og ikke mannen?

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde syns at det var rart dersom mannen ikke tok iniativ til sex først. Da hadde jeg kanskje følt meg litt ...uattraktiv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde syntes det var deilig hvis mannen ikke viste inititativ til sex i begynnelsen, hvis han blir for pågående fysisk for tidlig føler jeg at det kun er det han er interessert i.

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Steinar er jo den billigste av alle her inne, så å starte en poll ut fra innleggene hans blir litt snodig ;)

Er kjemien der i datingfasen, tenker jeg at sex kommer av seg selv, uten at den ene eller andre trenger ta initiativ. Da bare utarter det av seg selv :lur:

Forøvrig syns jeg at begge kjønn kan ta initiativ uten at det skal bety noe negativt i noen som helst retning.

• Liker 2
Gjest Thefainter
Skrevet

Hvorfor er det alltid kvinnen som er billig hvis hun viser initiativ, og ikke mannen?

Jeg lurer på det samme. En mann som tar initiativ til sex på første date er da like "billig" som hvis en dame gjør det, skulle man tro. Er en helt passiv dame "dyrere" da eller? :klo:

Jeg syns det er flott når damer viser hva de vil :)

Skrevet

Hvis jeg ikke kjenner deg særlig godt, og vi er på date, hvordan skal jeg kunne vite om DU er billig eller ikke?

Det kan du ikke vite. Og det er altså poenget.

Har jeg sagt noe om det?

Skrevet

Det kan du ikke vite. Og det er altså poenget.

Har jeg sagt noe om det?

Så hvorfor spiller det da noen rolle om hvem som tar initiativet?

Skrevet

Så hvorfor spiller det da noen rolle om hvem som tar initiativet?

Det som spiller en rolle er at det skjer på riktig tidspunkt.

• Liker 1
Skrevet

Så enkelt er det ikke.

Det var ikke så ekstremt viktig for samboeren min; vi hadde sex en av de første gangene vi traff hverandre, og JEG tok initiativet.

Jeg antar at han er en useriøs tulling som bare er ute etter rask og gratis sex? Men vent nå litt... Hvorfor er vi fremdeles sammen da? Det virker som vi har et rimelig seriøst og langvarig parforhold også, faktisk.

Kan du oppklare dette for meg? :lete:

• Liker 3
Skrevet

Det som spiller en rolle er at det skjer på riktig tidspunkt.

Det er jo ikke noe fasitsvar på noe som er rett tidspunkt. Noen ganger slår det ned og man ønsker å være sammen fysisk 3dje daten, noen ganger venter man kanskje til 10ende daten. Jeg har prøvd begge variantene, hadde ikke avgjørende faktor i hvordan forholdet utartet seg videre.

Det som er viktig er at man har en god kommunikasjon, og er tydelige på hva man er ute etter.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke noe fasitsvar på noe som er rett tidspunkt. Noen ganger slår det ned og man ønsker å være sammen fysisk 3dje daten, noen ganger venter man kanskje til 10ende daten. Jeg har prøvd begge variantene, hadde ikke avgjørende faktor i hvordan forholdet utartet seg videre.

Det som er viktig er at man har en god kommunikasjon, og er tydelige på hva man er ute etter.

Ja, og da blir det jo på riktig tidspunkt :)

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke så ekstremt viktig for samboeren min; vi hadde sex en av de første gangene vi traff hverandre, og JEG tok initiativet.

Jeg antar at han er en useriøs tulling som bare er ute etter rask og gratis sex? Men vent nå litt... Hvorfor er vi fremdeles sammen da? Det virker som vi har et rimelig seriøst og langvarig parforhold også, faktisk.

Kan du oppklare dette for meg? :lete:

Fordi du hadde flaks?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...