Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har hatt visaproblemer i påsken? Jeg så i nyhetene at det var problemer på onsdag, og unngikk å handle da. Men i dag var det tydeligvis fortsatt problemer. Jeg leser at mange har blitt trukket for hver gang de har gjort et mislykket kjøp, så jeg ble litt bekymret. Er litt engstelig for at beløpet nå skal trekkes to ganger, i tillegg til at jeg betalte kontant. Men jeg fikk feilmeldingen "ikke kontakt med visa". Kan de i det hele tatt ha fått trukket noe beløp fra meg da? Hva slags feilmelding fikk evt dere andre som hadde problemer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Hva er du redd for da?

Så snart problemet er løst føres dobbelttrekket tilbake. I dag er det Sparebank1 som har problemer, og de hadde også problemer forrige uke - oppdaget mange dobbeltposter på min konto. Disse dobbeltpostene er nå tilbakeført. Men på grunn av disse så tok jeg ut en god slump penger før påske og det kom godt med.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er du redd for da?

Så snart problemet er løst føres dobbelttrekket tilbake. I dag er det Sparebank1 som har problemer, og de hadde også problemer forrige uke - oppdaget mange dobbeltposter på min konto. Disse dobbeltpostene er nå tilbakeført. Men på grunn av disse så tok jeg ut en god slump penger før påske og det kom godt med.

Jeg er redd for at kontoen er tom og ubrukelig til over påske. Da sliter jeg. Det sto i avisen i dag problemet ikke ville være løst før til onsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...