Gjest Trenger fornyelse Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Jeg har bestemt meg for å skifte frisyre og farge på håret. Har nå skulderlangt hår med midtskill og jeg har virkelig lyst å freshe meg litt opp. Fra naturens side har jeg ganske lyst hår, men har de siste årene farget det noe mørkere. Hva er egentlig "in" på hårfronten nå ? Er det helt "ut" å bleke håret ? Er det noen sider på nettet der jeg kan finne tips til nye frisyrer ? Takknemlig for hjelp
Gjest Ethereal Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Gå til en god frisør som kan hjelpe deg med å finne en farge som passer deg og fargene du har på hud og øyne. H*n kan sikkert også foreslå en frisyre som vil passe. Ellers selger Narvesen haugevis av engelske/amerikanske blader med massevis av hårfrisyrer og hårtips generelt. Der vil du sikkert finne noe du liker.
starie Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Jeg var selv til frisøren i går og hadde tenkt å få flere lyse striper og klippe opp håret litt. Kom hjem med mørk, slett hår som er skråklippet på den siden skillet er. Det ble totalt annerledes enn jeg hadde bestemt meg for pg jeg er veldig fornøyd! Flink flink frisør ja
Sirius Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Jeg synes at sideskill er finere enn midtskill. Og hakkete skill er veldig fint, ente små jevne hakk langs skillen eller at skiller går i en vinkel - håper du skjønner hva jeg mener. "Blondie-bleka" hår er vel egenlig litt ut nå. Nå skal det være striper, gjerne flere nyanser. Og hvis langt/halvlangt hår klippes litt opp i litt ujevne lengder bak og klippes litt kortere rundt ansiktet blir det mer form på det lange håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå