AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Det er vår, sola skinner og det er deilig. Forelskelsens høysesong. Vel, ihvertfall for "alle" rundt meg. De siste ukene har den ene etter den andre "eksen" (dreier seg vel mer om gamle dater, kortere romanser etc..) annonsert sin nye forholdsstatus på facebook. Med fare for å høres ut som en bitter heks merker jeg at det stikker i hjertet hver gang jeg ser en ny relationsship update. For et par uker siden så jeg min seneste fling (begynner å bli en stund siden) hånd i hånd med modellkjæreste og bikkje. Riktignok var ikke vår relasjon i nærheten av seriøs, og han påstod at han aldri hadde hatt noe forhold i sitt 25 årige liv som hadde vart over 6 mndr. Destod vondere å se at han ETTER å ha holdt på med meg tydeligvis fant kvinnen i sitt liv. Føler meg noen ganger som en slags "mellomstasjon" for disse mennene, en date med meg og så møter de den rette. Vet at dette ble veldig selvmedlidende, men måtte bare få det ut:P Noen som har opplevd noe lignende? 1
Steinar40 Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Kutt all kontakt for godt. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Passer helt perfekt i denne sammenhengen i hvertfall.
Gjest made4u Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Ikke la ekser påvirke deg, men drøm heller om han du ikke har truffet enda men en dag skal forelske deg i, han kommer til å få deg til å glemme disse eksene. Tror du bare er redd for å ikke finne deg noen jeg, og at frykt for å bli alene får deg til å se tilbake.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Ts her. Takk for svar begge to. Kjenner meg igjen i det dere skriver, særlig det med frykten for å ikke finne noen. Er 27 år og føler ennå jeg har tilgode å møte han som får alt rundt meg til å stoppe opp. Men men, får vel bare smøre meg med tålmodighet! (Eller senke forventningene..)
Steinar40 Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Ts her. Takk for svar begge to. Kjenner meg igjen i det dere skriver, særlig det med frykten for å ikke finne noen. Er 27 år og føler ennå jeg har tilgode å møte han som får alt rundt meg til å stoppe opp. Men men, får vel bare smøre meg med tålmodighet! (Eller senke forventningene..) Forventningene skal legges på et realistisk nivå. Men ikke for lavt! Da lager du bare ris til egen bak. 27 år er ingenting. Du er faktisk ikke skikkelig voksen ennå engang Realistisk og tålmodig er en bra kombinasjon, tenker jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå