Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mine to døtre på 16 og 17 har tenkt oss på en liten ferietur nå i Mai, og vurderer Faro, Portugal. Har aldri vært i Portugal, og har lite peiling på hvordan det er der. Har søkt litt og fått med meg at det skal være ganske fin temperatur i der i Mai.

Noen som har vært der før som kan komme med litt tips,råd evt. fine resturanter, shoppingmulighetene?? Blir veldig takknemlig for all informasjon=)

Eldste dattera mi har veldig lyst til å ta seg en tur ut når vi er i Portugal, men jeg er usikker på dette, føler meg veldig utrygg på at jenta mi skal ut på byen i en helt fremmed by...Det er såklart ikke alene da hun skal ha med seg en venninne, men likevel. Er vel kanskje 18 år for å komme inn på utesteder uansett der?? Noen som vet noe om dette, og har andre historier/erfaringer å dele med utelivet i Portugal - si ifra!!=)

Mvh Vigdis

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Portugal er kjempefint :) 16-årsgrense på alkohol, så vil tro de kommer inn på utesteder. I Faro er utelivet ganske rolig, ikke mye bråk og tull som jeg vet om, eller har opplevd. Tror det kommer til å gå helt fint. Det spørs jo selvfølgelig litt på hvordan jentene er, og hvordan de tar seg ut på et utested, men så lenge de oppfører seg og ikke danser nakene på barbordet tror jeg ikke det er noen fare.

Lenge siden jeg var der, så har dessverre ingen shoppingtips eller resturantanbefalninger å komme med. Men det fins mange sider med litt info om Faro om du bare søker litt :)

Lykke til, og ha en flott ferietur.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk så mye for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...