:-) anna Skrevet 4. november 2003 #1 Del Skrevet 4. november 2003 Katten min skal flytte tilbake til oss etter å ha bodd hos foreldrene mine på "landet" i to år. Planen var at han skulle bli hos dem, men fordi broren min er allergiker må den flytte til oss igjen. Siden "sist" har vi flytta til et veldig landlig sted med stor hage... men vi har også en toåring i hus som katten er ganske engstelig for når vi er på besøk hos foreldrene mine. Noen som har gode råd om hvordan vi kan gjøre overgangen så smertefri som mulig for pus. Jeg er så redd for at det ikke er snilt å flytte den igjen. Det kan gå veldig bra, men jeg vil ikke at pus skal bli ulykkelig. Katten er forresten sju år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Katter skal vist gradvis tilvennes et nytt hus. Dvs. jeg har hørt at du skal holde katten inne noen dager så den venner seg til huset og så kan du slippe den ut. Jeg mener også å ha hørt at du skal være sammen med katten når du slipper den ut. Har vel noe med trygghet å gjøre. Dessuten så tror jeg katter liker å være sammen ute med noe, det gjør mine katter. Alltid når jeg kommer ut og går en tur i skogen med den, så raser de rundt meg, åler seg opp etter beina mine og lystere mine vink...Håper du lykkes med dette. Er katten din kastrert? Dette kan jo virke litt inn i forhold til territorier, samt om det er en hannkatt kan han få problemer med andre hannkatter osv. Noe er det jo å tenke på....håper det går greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå