Gå til innhold

Hvordan er Stockholm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som vil fortelle litt om Stockholm? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stockholm er en fantastisk fin by, På södermalm finner du mange veldig gode vitage og second hand butikker. Beyond retro er fantastisk. Best hostel er et rimelig boalternativ mitt i byen!

• Liker 1
Skrevet

Stockholm er sammen med københavn de to fineste hovedstadene vi har her i nord Europa. Jeg elsker Stockholm på grunn av arkitekturen, menneskene, shoppingen og alle mulighetene for ting å gjøre. Gamla stan, djurgården, sergels torg og sødermalm synes jeg er viktige stikkord for Stockholm. Og selfølgelig det kunliga slott som er digert! Å dra til Stockholm er ikke bortkastet :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Stockholm er en fin by. Masse bra shopping. Mange cafèer, restuaranter og utsteder. Innmari koselig å bare gå rundt i byen og.

Gjest idakaroline
Skrevet

Stockholm er en nydelig by. Koselige cafeer, bra shoppingmuligheter, nydelig arkitektur. Jeg fikk bare vært i byen i to dager, men i løpet av de to dagene fikk jeg sett endel rundt om i byen. Jeg skal absolutt tilbake så fort jeg har muligheten ;)

Gjest D.O.A.
Skrevet

Stockholm er helt fantastisk, både for helgebesøk og lengre ferier! Massevis av ting å se og gjøre, både for voksne og barn!

Gamla Stan er verdt et besøk, man kan rusle rundt og ta seg en is eller shoppe om det skulle friste, andre shoppingsteder er feks NK, drottningatan, etc. Man kan besøke museer, feks Vasa museet, rusle rundt på djurgården hvor man kan besøke Skansen, Junibacken, Gröna Lund, osv.

Av mer spesielle opplevelser vil jeg anbefale å ta en brunchkryssning med en av de gamle dampbåtene, feks s/s Stockholm (har tatt dette både vår, sommer og vinter, og det er like fint hver gang, man trenger nødvendigvis ikke spise brunch, men kan ha med egen mat og sitte ute/nede). En litt mer spesiell måte å se større deler av Stockholm, fra sjøsiden! Det finnes og båter som går til feks drottningholm hvor man kan gå av og være noen timer før man tar båten tilbake igjen. Ellers er Skyview også en morsom måte å se større deler av Stockholm, men man bør ikke lide av høydeskrekk ;)

Ellers finnes det så klart spa, konserter, teater som kan være verdt å få med seg, alt etter hva som går når man er der! Det er og veldig lettvint å leie sykler, om man feks bor sentralt og skulle ønske å se mer av Stockholm istedet for å benytte seg av t-bane/buss. :)

Skrevet

Utrolig koselig by :) Men shoppingen ble jeg skuffet over.. ikke mye forskjell fra Oslo (Lindex, H&M, Lindex, H&M)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...