*Bumblebee* Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 har sett etter flere steder,googlet osv..men finner ikke noe sted som selger denne! her er link til noe sånt jeg mener..; Min lenke eller,den selges jo mange steder,men kan ikke fraktes pga de nye reglene har hatt lyst å prøve fakebake spray også,men ikke så lett når ingenting shippes til norge noen som kan hjelpe en (altfor) hvit dame?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 har sett etter flere steder,googlet osv..men finner ikke noe sted som selger denne! her er link til noe sånt jeg mener..; Min lenke eller,den selges jo mange steder,men kan ikke fraktes pga de nye reglene har hatt lyst å prøve fakebake spray også,men ikke så lett når ingenting shippes til norge noen som kan hjelpe en (altfor) hvit dame? Hvilke nye regler?
*Bumblebee* Skrevet 22. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2011 de utenlandske(feks strawberrynet osv) sender ikke aerosolsprayer med post tror ikke de norske gjør det heller..?aaner ikke hvorfor egentlig..kjipt er det hvertfall!!
*Bumblebee* Skrevet 23. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2011 ingen som vet hvor man kan få tak i den/fakebake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå