Iset Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 trykker på "forbli alltid innlogget", men allikevel må jeg logge meg inn på nytt hver gang jeg skal inn på kvinneguiden. og av og til blir jeg plutselig utlogget automatisk..... er det noe galt på forumet, eller er det noe med pcen her? feks cookies?
manji Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Nå aner jeg ikke hva inn-logging systemet her på KG går etter. Men ADSL har dynamisk IP, så hvis man lar pc være avslått for lenge, vil routeren også reagere på dette. Altså, gi ny IP. Men det er vel som regel cookies det hele går i. Hadde vært en ide å sjekke sikkerhets-innstillingene dine i IE, over hva du tillater på vegne av cookies. Eller kanskje du har et cookies-monster på pc'n din?
Gjest Starya Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Nå aner jeg ikke hva inn-logging systemet her på KG går etter. Men ADSL har dynamisk IP, så hvis man lar pc være avslått for lenge, vil routeren også reagere på dette. Altså, gi ny IP. Har ADSL, men har aldri opplevd å bli utlogget bortsett fra om jeg sletter kakeboksen selv. dersom det ikke er innstillingene i "alternativer for internett", så kanskje det er innstillingene i norton? Hvis du har norton?
Iset Skrevet 4. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2003 takk for svar. hmm "roper på data-mannen min". han får fikse opp hehe.
Gjest Hege Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Forsøk å slette midlertidige filer og cookies, restart maskinen og logg inn igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå