AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 vurderer å kjøpe en varmebeskyttelse som man skal ha i vått hår. Men det er noe jeg lurer sånnt på! Hvis jeg vasker håret og kvelden, og føner håret tørt med kremen i. er varmebeskyttelsen enda "aktiv" i håret dager etterpå, hvis jeg skal rette det med glattetang?
Lille Rosa Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Det er nok forskjellig fra produkt til produkt. Jeg bruker en krem som jeg har i håndkletørt hår, og den holder i 4-5 dager. I tillegg har jeg en spray som jeg bruker i tillegg akkurat når jeg feks skal bruke rettetang. Det er nok ikke nødvendig med begge deler, men det stakkars håret mitt trenger all beskyttelse det kan få
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Det er nok forskjellig fra produkt til produkt. Jeg bruker en krem som jeg har i håndkletørt hår, og den holder i 4-5 dager. I tillegg har jeg en spray som jeg bruker i tillegg akkurat når jeg feks skal bruke rettetang. Det er nok ikke nødvendig med begge deler, men det stakkars håret mitt trenger all beskyttelse det kan få Hva heter kremen?
Lille Rosa Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Den er fra Kerastase, men husker ikke hele navnet. Grønn "flaske". Dvs at det er mer en slags stående bred tube eller hva jeg skal kalle det.. Bruker ca en valnøttstørrelse. Kjenner flere som også er fornøyde med den
Lille Rosa Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Nå måtte jeg sjekke.. Kerastase Ciment Termique heter den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå