LisbethS Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Kan begynne med å si at jeg ikke har vært så "jentete" av meg i mitt liv, så har overhode ikke greie på disse tingene. Per i dag har jeg middels langt hår (litt nedfor skuldrene), men vil jo så gjerne ha langt hår (midt på ryggen) og synes det tar gruusomt lang tid å la det vokse selv (kanskje litt feil ernæring inne i bildet). Så da tenkte jeg, extention. Det er sikkert smart :gjeiper: Her er sikkert mange med erfaring/peiling på området. Ser det greit ut å ta extention når man har halvlangt hår fra før eller vil man bare se ut som en komplett idiot? Og om det skulle finne på å se ok ut, hvor mye koster dette hos frisør? Hva bør jeg vite generelt?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Kan begynne med å si at jeg ikke har vært så "jentete" av meg i mitt liv, så har overhode ikke greie på disse tingene. Per i dag har jeg middels langt hår (litt nedfor skuldrene), men vil jo så gjerne ha langt hår (midt på ryggen) og synes det tar gruusomt lang tid å la det vokse selv (kanskje litt feil ernæring inne i bildet). Så da tenkte jeg, extention. Det er sikkert smart :gjeiper: Her er sikkert mange med erfaring/peiling på området. Ser det greit ut å ta extention når man har halvlangt hår fra før eller vil man bare se ut som en komplett idiot? Og om det skulle finne på å se ok ut, hvor mye koster dette hos frisør? Hva bør jeg vite generelt? Jeg har halvlangt hår ned til skuldrene selv, men skaffet med extention og ble storfornøyd Jeg spleiset på (har prøvd clips, men det liker jeg ikke). Ser ikke at det ikke er mitt eget hår. Betalte en del, men fikk litt avslag pga. at det var en jeg kjenner som gjorde det. Det er en del mer arbeid å ha extention, men du blir fort vant til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå