chikako Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 For litt tid siden bestilte jeg et underskjørt fra en nettbutikk i England. De trakk pengene for en måned siden, etter det har jeg ikke hørt noe fra dem. Jeg har handlet hos dem før, og alltid fått produktene innen kort tid, men ikke fått bekreftelse på at pakken har blitt sendt før den har kommet fram. Nå har jeg ventet lenge, og vurderer å be om å få pengene mine tilbake. Problemet er bare at det er klin umulig å få kontakt med dem! Jeg har sendt to mailer hvor jeg har etterlyst skjørtet og spurt om det har blitt sendt, men ikke fått noe svar. I dag sendte jeg en til mail og at jeg vurderer å annulere kjøpet. De svarer ikke! På nettsiden deres står det at mail sjekkes regelmessig og at det er deres foretrukne kommunikasjonsmiddel. De har et telefonnummer, men det frister lite å ringe til utlandet, og telefonen er åpen kort tid og ikke i påsken. Jeg lurer litt på hva jeg har rett til og hvordan jeg skal gå fram. Kan jeg ta kontakt med noen andre som kan hjelpe med sånt etter en viss tid?
chikako Skrevet 22. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2011 Nå er det påske, ja. Det har ikke vært påske i en måned. Jeg sendte den første mailen for to uker siden, da spurte jeg rett og slett bare om pakken er sendt. Så sente jeg en ny mail én uke senere, hvor jeg spurte hva som skjedde med bestillingen og hvorfor de ikke har svart på den forrige.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Nå er det påske, ja. Det har ikke vært påske i en måned. Jeg sendte den første mailen for to uker siden, da spurte jeg rett og slett bare om pakken er sendt. Så sente jeg en ny mail én uke senere, hvor jeg spurte hva som skjedde med bestillingen og hvorfor de ikke har svart på den forrige. Da ville jeg ringt dem på mandag. Jeg var ikke klar over at du hadde sendt e-post tidligere.
chikako Skrevet 22. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2011 Da ville jeg ringt dem på mandag. Jeg var ikke klar over at du hadde sendt e-post tidligere. Jeg har ikke sendt tre frustrerte mailer på rappen :gjeiper: Det blir vel til at jeg gjør det, ja. Jeg hater bare å ta telefoner, og er redd for at jeg kommer til å være alt for ettergivende når jeg snakker med dem.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 Jeg har ikke sendt tre frustrerte mailer på rappen :gjeiper: Det blir vel til at jeg gjør det, ja. Jeg hater bare å ta telefoner, og er redd for at jeg kommer til å være alt for ettergivende når jeg snakker med dem. Bestem deg på forhånd hva du skal si. I desember i forfjor var det så bitende kaldt at jeg ble nødt til å investere i ny dyne. Jeg holdt rett og slett på å fryse meg skvett fordervet. Dynen ble bestilt over nett, og sengetøyet og putene kom, men aldri noen dyne. Etter litt forsøk på e-post ringte jeg dem og spurte om de ikke hadde tenkt å sende dynen før det ble vår (det var da blitt slutten av januar). Det var en voldsom "beklager" og etter noen dager fikk jeg ny e-post om jeg ville kansellere eller bestille på nytt for den forrige hadde forsvunnet totalt. Jeg bestilte på nytt og dynen min var på på plass 1 uke senere. Hva som var skjedd med den forrige vet jeg fortsatt ikke.
chikako Skrevet 22. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2011 Bestem deg på forhånd hva du skal si. I desember i forfjor var det så bitende kaldt at jeg ble nødt til å investere i ny dyne. Jeg holdt rett og slett på å fryse meg skvett fordervet. Dynen ble bestilt over nett, og sengetøyet og putene kom, men aldri noen dyne. Etter litt forsøk på e-post ringte jeg dem og spurte om de ikke hadde tenkt å sende dynen før det ble vår (det var da blitt slutten av januar). Det var en voldsom "beklager" og etter noen dager fikk jeg ny e-post om jeg ville kansellere eller bestille på nytt for den forrige hadde forsvunnet totalt. Jeg bestilte på nytt og dynen min var på på plass 1 uke senere. Hva som var skjedd med den forrige vet jeg fortsatt ikke. Bra at de innså feilen sin Regner egentlig med at de kommer til å legge seg flate, jeg har jo bestilt fra dem før, og de vil vel ikke miste kunder. Satser på at de kommer til å gi meg en beklagelse og at jeg får underskjørtet mitt snart! Det jeg ikke liker er at de har trukket beløpet, og nå får jeg ikke tak i dem - men jeg har jo som sagt handlet der før.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #8 Skrevet 22. april 2011 Vær obs på at bestillinger fra England av og til kan ta svæææært lang tid på å komme frem, så det kan faktisk være de har sendt den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå