Gjest Katten. Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Etter å ha lest litt i omskjært eller ikke-tråden, kom jeg til å tenke på en ting: når jeg trekker kuken bakover under sex, så går forhuden framover og dekker penishodet. Dette reduserer følsomheten min, og er det ekstra fuktig, er det ikke friksjon nok til at den dras ned igjen. Til nå har jeg av og til bare holdt en hånd der nede, eller vi har fjernet litt fuktighet. Vel, det er ikke så stas å måtte holde hele tiden, da jeg har andre ting jeg vil gjøre med hendene mine - og fuktigheten trengs for at Madammen ikke skal bli så sår. Poenget er: er det noen av dere som har noe erfaring med noe som kan holde forhuden tilbake under sex? Penisringer eller whatnot? Har ikke så mye erfaring med leketøy at det gjør noe.
Antlers Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Trekk forhuden tilbake og fest med en klesklype nede ved ballene, kanskje? Ikke så mye til hjelp, men det var et morsomt bilde, da.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 En tredje person kun til det bruket kanskje?
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 En tredje person kun til det bruket kanskje? Meldte du deg nettopp frivillig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå