AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Jeg er ei frøken på 34 år som er veldig avstands-betatt av en på facebook. Vi gikk på barneskolen sammen og har vel ikke snakket sammen på 20 år. Jeg vet ikke hva det er, men jeg får hjertebank hver gang jeg er inne på siden hans, når jeg ser navnet hans osv. Det er ikke det at han er en "innertier" utseendemessig, men det er som sagt noe som bare får det til å krible veldig. har utrolig lyst til å møte han, men vi bor et stykke fra hverandre (3 timer), og vi har vel ingen felles kjente det ville vært naturlig å møtes gjennom sånn tilfeldig. Hvordan skal jeg gå frem her? Er ganske sikker på at han er singel. Hvordan få han i tale liksom? 1
FrøkenJosefine Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Hvorfor ikke bare sende han en melding? Spørre hvordan det går osv osv...bare få igang en samtale! Er det noen interesse der så vil det jo etterhvert komme frem gjennom litt flørtete meldinger! Bare husk å spørre noen spørsmål i alle meldingene så samtalen ikke dør ut... Lykke til! :D Klem fra meg 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Hvorfor ikke bare sende han en melding? Spørre hvordan det går osv osv...bare få igang en samtale! Er det noen interesse der så vil det jo etterhvert komme frem gjennom litt flørtete meldinger! Bare husk å spørre noen spørsmål i alle meldingene så samtalen ikke dør ut... Lykke til! :D Klem fra meg Joa, men det er så rart å plutselig gjøre det når vi ikke har snakket sammen på over 20 år, og snakket knapt nok da vi gikk på skole sammen heller. Ja du her rett i det, er det no interessere så vil det komme noe tilbake, jeg bare føler jeg må slå an i første meldingen jeg sender
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Det hadde vært topp hvis kanskje et mannfolk leste tråden og kom med tips, hvordan liker dere at vi går frem? Vil jo ikke virke masete eller desperat, bare litt interessert :gjeiper: 1
FrøkenJosefine Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 (endret) jeg personlig hadde synes det var koselig å få melding av en gammel klassekamerat! :D lag en sprudlende og koselig melding hvor du viser interesse men ikke flørter så masse helt enda.. da kan han fort bli litt skeptisk tror jeg.. det er mye sant i klisjeen "Den som intet våger intet vinner"...og min personlige favoritt "angre heller på noe du har gjort, enn noe du ikke gjorde" Heier på deg jeg!! :D Endret 22. april 2011 av FrøkenJosefine
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 Men har dere noen ide om hva jeg skal skrive?
Steinar40 Skrevet 22. april 2011 #7 Skrevet 22. april 2011 Men har dere noen ide om hva jeg skal skrive? Kanskje du kunne skrive noe om hvor du kjenner ham ifra, bare for å rekapitulere litt for ham også, og så avslutte litt spøkefullt om han husker deg? Du merker da fort på svaret hans om han husker deg, og om han muligens kan være interessert i videre kontakt, tror jeg. Men var jeg deg så tror jeg det er best å holde bena godt plantet på bakken 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #8 Skrevet 22. april 2011 Kanskje du kunne skrive noe om hvor du kjenner ham ifra, bare for å rekapitulere litt for ham også, og så avslutte litt spøkefullt om han husker deg? Du merker da fort på svaret hans om han husker deg, og om han muligens kan være interessert i videre kontakt, tror jeg. Men var jeg deg så tror jeg det er best å holde bena godt plantet på bakken Han husker meg nok definitivt, men han hadde nok aldri kjent meg igjen hvis han ikke hadde visst. ja selvsagt holder jeg bena på bakken, men når man får en følelse fra "oven" så må man vel handle også 1
Steinar40 Skrevet 22. april 2011 #9 Skrevet 22. april 2011 Han husker meg nok definitivt, men han hadde nok aldri kjent meg igjen hvis han ikke hadde visst. ja selvsagt holder jeg bena på bakken, men når man får en følelse fra "oven" så må man vel handle også Vel, det er faktisk ikke alle som husker deg selv om du husker dem. Det kan jeg skrive under på hehe Og sats ikke for mye på skjebnen - tror ikke det er spesielt lurt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #10 Skrevet 22. april 2011 Vel, det er faktisk ikke alle som husker deg selv om du husker dem. Det kan jeg skrive under på hehe Og sats ikke for mye på skjebnen - tror ikke det er spesielt lurt. Pleier man ikke huske folk man gikk i klassen til? Du var jo en herlig optimist. Snakker ikke om skjebnen noe sted, gjør jeg vel? Kanskje jeg bare skal la være å sende han melding sånn tilfelle?
Steinar40 Skrevet 22. april 2011 #11 Skrevet 22. april 2011 Pleier man ikke huske folk man gikk i klassen til? Du var jo en herlig optimist. Snakker ikke om skjebnen noe sted, gjør jeg vel? Kanskje jeg bare skal la være å sende han melding sånn tilfelle? Ikke alle har like god husk tydeligvis Og jeg er en herlig realist, heter det! Kan egentlig ikke se hva du har å tape på å sende den meldingen 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #13 Skrevet 22. april 2011 Vet du om han er singel da.. ? Det stå han er singel på FB, så jeg antar at det stemmer. jeg aner bare ikke hva jeg skal skrive, vet hva han jobber med, hva han driver med på fritiden, hva skal jeg spørre om? Utrolig dårlig på sånt, er vant til å være på andre siden 1
Gjest Chanè Skrevet 22. april 2011 #14 Skrevet 22. april 2011 Da syns jeg rett og slett du skal sende han en sånn hei på deg, sender deg en liten påskeklem, hvordan har du det .. ? Hva driver du med i påsken da .. ? Jeg for min del bla bla bla. Hyggelig å hilse på deg igjen etter alle disse årene, stor klem til deg - eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #15 Skrevet 22. april 2011 Da syns jeg rett og slett du skal sende han en sånn hei på deg, sender deg en liten påskeklem, hvordan har du det .. ? Hva driver du med i påsken da .. ? Jeg for min del bla bla bla. Hyggelig å hilse på deg igjen etter alle disse årene, stor klem til deg - eller noe sånt. ønske han en god påske er en god ide, men jeg tror jeg ikke skal slenge ut så mye klemmer Best å sende melding på FB eller epost forresten? Vet at han ikke er så ofte pålogget. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #16 Skrevet 22. april 2011 Hei Petter! Husker du meg?Lenge siden sist! Hva driver du på med for tiden? Jeg jobber som .... Trives godt med det. God påske! Hilsen meg 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #17 Skrevet 22. april 2011 Hei Petter! Husker du meg?Lenge siden sist! Hva driver du på med for tiden? Jeg jobber som .... Trives godt med det. God påske! Hilsen meg Likte den:) Skal jeg sende en FB melding eller epost? Spiller ingen rolle? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #19 Skrevet 22. april 2011 Men som melding altså, ikke på veggen.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå