Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Jeg er en jente på 25år. Jeg har i det siste begynnt å se ganske dratt og sliten ut synes jeg,og jeg kjenner at jeg trenger en forandring for å føle meg litt bedre igjen...så da tenker jeg litt på hva jeg kan gjøre?

Har vel kommet frem til sveisen..

Jeg har alltid hatt langt går, navel-langt, som bare henger der.

Det jeg vil spørre dere om er om dere tror det kan hjelpe å gjøre noe med håret? Og evt hva slags sveis? Tror dere jeg vil se yngre eller freshere ut om jeg klipper håret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje klippe det kortere, og farge det! :)

Ta litt sol, eller selvbruning. Øyenbryn har også mye å gjøre. Kom deg ut å trene litt også, det gjør mye :-)

Gjest Naenia
Skrevet

Med en litt formet klipp er det mange som kjapt ser bedre ut! Trenger ikke nødvendigvis klippe av deg alt håret! ;)

Skrevet

Klippe opp det lange håret ditt i forskjellige lengder noe sånn som dette Min lenke eller mer. Brukt krølltang, langt hår er kjempe pent når det er krøllete. Vet ikke om du er lys eller mørk, men for å få mer glans i håret bør du ta en glansvask eller frisk opp håret med en ny hårfarge. Ta litt solarium eller selvbruning for å se freshere ut i huden. Bruk rogue eller solpudder for få glød i huden. Bruk en higlighter i øyekroken dette får øynene dine til å skinne:) Gå til en hudpleier og få formet brynene dine.

Tren og spis sunt:)

Ikke klipp det lange håret ditt det er mye du kan gjøre med det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

slettet

Endret av soffapute
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Langt hår er så sjeldent, men det er kanskje nok å stusse det litt,kanskje litt farger i? Jeg syns langt hår er så fint (Jeg får aldri langt hår selv) at jeg håpre du ikke klipper så mye :)

AnonymBruker
Skrevet

Langt hår er så sjeldent, men det er kanskje nok å stusse det litt,kanskje litt farger i? Jeg syns langt hår er så fint (Jeg får aldri langt hår selv) at jeg håpre du ikke klipper så mye :)

Langt hår er sjeldent fint om det er tørt, flisete og livløst. Da bør man heller klippe det opp for å få mer volum og mer liv i det.

• 2 uker senere...
Skrevet

1) Hår spiller uten tvil en stor rolle i hvordan vi ser og tar oss frem. Jeg er bare 26 år, men har selv gått fra å se ut som min egen mor :jepp: , til å være en av mine venninner igjen. Alt etter hvilken type sveis (hår extension) jeg har.

Jeg har også fulgt en del med på programmer som 10 yngre osv. Og sett hvordan langt og slitt hår, har kommet til livet igjen, som kort og mørk. Ikke bare det, men også hvor flott personen under håret blir......du har jo fått kule frisyre tips av regia så ta de til vurdering :)

2) Andre forslag kan også være bruken av riktig hudpleie produkter, som frisker opp huden og etterlater den myk og smidig.

http://mademoiselledianne.com/sonya-care-collection

3) Søvn, stress og ikke minst humør (ditt indre). Spiller også inn på hvordan man både føler seg og tar seg ut.

håper det hjalp. Bitte litt iallfall :)

Skrevet

Du får nok søvn?

Frisk luft og mosjon? Ingenting er så oppkvikkende som en tur i det herlige været!

Spiser sunt? Nok?

Har du det bra ellers, eller er det noe som bekymrer deg?

Nå når sommeren er på vei, og vi allerede har sommervarme, så ville jeg definitivt ha klippet håret! Ned til skuldrene kanskje? Jeg har selv hatt kjempelangt hår, og til tross for mange protester når jeg klippet det på ungdomsskolen, så var det kjempeherlig å bli kvitt det!

Har du mørke ringer under øynene, så hjelper det med litt concealer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...