Dacota Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 For dere som enda ikke har sett Kill Bill Volume 1, gå og se den! Med forbehold at dere ikke dåner av å se litt blod da. Quentin Tarrantino har overgått seg selv igjen! Knallbra film! Så den på kino sammen med sambo og søstra hans. Hun er nettopp blitt 18, og hennes første kommentar etter filmen: «Er det sånn det er å være på 18-års-grense film?» Tror det ble litt voldsom kost, men etter å ha summa seg litt synes hun også at den var veldig bra. Kanskje man må ha sett den type filmer for å digge den rått. Og ha litt kjennskap til Tarrantino-filmer. Men anbefales for alle andre også.. Kanskje ikke for min kjære mor, som skvetter når Olsenbanden velter i bil..
Iset Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 tarantino rocker!!!!!!! har ikke sett den, har en datter på 3 uker som krever sitt, og jeg som gikk på kino hver søndag før jeg fikk henne men den skal sees i nærmeste fremtid:) og ringenes herre 3 MÅ iallefall sees, den gleder jeg meg ihjel til.
Trønderveitja Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Den høres perfekt ut for meg.Den må jeg prøve å få med meg..er over ett år siden jeg var på kino sist :oops:
Gjest Virvel Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Fantastisk film! ...og den ene venninna mi måtte faktisk vise leg for å komme inn. Har aldri opplevd det på kino før. Vi gikk rett inn på 15-årsfilmer da vi var 11-12 jo. :o
vixen Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Genial sang de starter med.. "Bang Bang"... -viXen-
Dacota Skrevet 5. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2003 Jepp.. den sangen og settingen er helt genial! Bang Bang (My Baby Shot Me Down) - Nancy Sinatra
Snehvit Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 Genial sang de starter med.. "Bang Bang"... Bang bang he shot me down Bang bang I hit the ground Bang bang that awful sound Bang bang my baby shot me down Jeg fikk denne sangen omtrent på hjernen etter å ha sett filmen, og har nå lastet den ned fra Kazaa. Fascinerende sang med Nancy Sinatra, som satte stemningen i filmen umiddelbart!
Dacota Skrevet 5. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2003 Ja, den sangen i den settingen er genial. Bang Bang (My Baby Shot Me Down) - Nancy Sinatra Usj.. det var jo ikke meningen at innlegget skulle komme to ganger.. Men da kan jeg jo si at Al Hirt - Green Hornet er morsom også.
ringblomst Skrevet 8. november 2003 #10 Skrevet 8. november 2003 Nå har også jeg sett Kill Bill - syntes den var overraskende bra. Og for en jente som meg som egentlig ikke er så glad i mye blod og ikke minst kniver, så synes jeg faktisk ikke den var altfor blodig. Hadde på forhånd høye forventninger til denne filmen, og tror jeg har funnet min Tarantino-favoritt. Blir spennende om jeg får "to" favoritter når vol. II kommer på nyåret. *venter i spenning*
Gjest Frigg Skrevet 17. november 2003 #11 Skrevet 17. november 2003 Mye blod og gørr - ja... men : En VELDIG BRA film!!! Gleder meg nesten mer til oppfølgeren av denne, enn Ringenes Herre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå