AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #181 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, jeg blir ikke hjernevasket av å se på PH. Men! En ting er hvertfall sikkert, og det er at steinar ønsker å være en slags diktator og hjernevasker. - Du får ikke se på det go det programmet! - Du får ikke ha på deg det og det plagget! - Du får ikke reise og møte andre mennesker! - Du får ikke ha mannlige bekjentskaper! - Du får ikke gjøre noe uten meg! Høres ut som en sekt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #182 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, jeg blir ikke hjernevasket av å se på PH. Men! En ting er hvertfall sikkert, og det er at steinar ønsker å være en slags diktator og hjernevasker. - Du får ikke se på det go det programmet! - Du får ikke ha på deg det og det plagget! - Du får ikke reise og møte andre mennesker! - Du får ikke ha mannlige bekjentskaper! - Du får ikke gjøre noe uten meg! Høres ut som en sekt! Høres ut som en drøm! hehe Tenk om det hadde vært så enkelt å styre kvinnfolk! Halleluja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. april 2011 #183 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg var en sånn mann som dere jenter ønsket dere hadde, - en mann som lot dama reise til tyrkia i fjor. Tror dere ikke hu pulte på en tyrker og brukte hele høsten på å overbevise meg om at det var jeg som var gæren? Tilslutt fant jeg det ut og dama er nå eks. Det er vel dette her steinar av veldig forståelig grunner prøver å unngå. Når damer sier at de er troverdige er det veldig liten vits i å stole på dem. Det aller beste er å fortelle til seg selv og til andre, - at man kan dersom situasjonen tillater det gjøre handlinger man ellers ikke ville gjort, - rett og slett fordi man er i nye omgivelser. Dere kvinner som nekter på dette er som eksdama mi. Uplanlagte handlinger skjer hver eneste dag. Vær litt obs på det, - så kanskje vi kan høre litt på dere. Nå snakker dere bare om fantasier og skaper idealer og fremtstillinger som ingen mennesker har. Ingen mennesker er bare snille og omsorgsfulle hele tiden, - minst av all kvinner. Og det at kvinner nekter å vedkjenne seg sine ubehagelige egenskaper og behagelige ulemper vil vi denne debatten på gå i flere årtusen til. Derfor er det viktig for oss gutter og unngå damer som ikke helt kjenner seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #184 Del Skrevet 26. april 2011 Derfor er det viktig for oss gutter og unngå damer som ikke helt kjenner seg selv. Bra og viktig poeng! Og ikke minst er det viktig å minne damer på at de bare er mennesker de også. Ikke hele tiden selvfølgelig, men på strategiske tidspunkt når riskene øker. F.eks på reiser eller ved festlige anledninger der man ikke kan være med selv. Damer har ikke vondt av å bli minnet på hva konsekvensene av et feiltrinn vil bli - FØR det er for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. april 2011 #185 Del Skrevet 26. april 2011 Kvinner hater å snakke om situasjonbetinget utroskap. Den når man er på ferie og møter på en slesk bartender som man betror seg til fordi typen hjemme er så "kontrollerende". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #186 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg steinar nekte dama si å dra på jentetur. En person som sitter parat hjemme og venter på en dama som bor og har sex med mannen sin på andre kanten av landet, har neppe baller nok til å sette ned foten dersom dama vil reise til Roma for å se på kunstutstillinger. (eller til tyrkia for å feste for den saks skyld). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #187 Del Skrevet 26. april 2011 Kvinner hater å snakke om situasjonbetinget utroskap. Den når man er på ferie og møter på en slesk bartender som man betror seg til fordi typen hjemme er så "kontrollerende". Kvinner som har en kontrollerende og sjalu partner har nok mye større sjanse for å være utro ja. Det sier seg jo selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. april 2011 #188 Del Skrevet 26. april 2011 man gir jo betingsløs tillit i starten. Sjalusi og kontroll kommer etter utroskapen, ikke før. Om man ikke viser sjalusi og kontroll kan det føre til utroskap, - da sier dama til seg selv; "han brydde seg ikke". Kvinner har så mange argumenter for hvorfor de er utro at det er bare å glemme og prøve å ramse opp alle..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #189 Del Skrevet 26. april 2011 Kvinner hater å snakke om situasjonbetinget utroskap. Den når man er på ferie og møter på en slesk bartender som man betror seg til fordi typen hjemme er så "kontrollerende". Ja, man kan få inntrykket av at kvinner ikke klarer å skjønne at de faktisk kan være utro. Før etterpå. Da blir det noe sånt som dette; "Oj, det hadde jeg ALDRI trodd om meg selv!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg steinar nekte dama si å dra på jentetur. En person som sitter parat hjemme og venter på en dama som bor og har sex med mannen sin på andre kanten av landet, har neppe baller nok til å sette ned foten dersom dama vil reise til Roma for å se på kunstutstillinger. (eller til tyrkia for å feste for den saks skyld). Tro om igjen. Dama mi hadde aldri fått lov til å gjøre noe som jeg var imot. F.eks å reise til Tyrkia for å feste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #191 Del Skrevet 26. april 2011 man gir jo betingsløs tillit i starten. Sjalusi og kontroll kommer etter utroskapen, ikke før. Om man ikke viser sjalusi og kontroll kan det føre til utroskap, - da sier dama til seg selv; "han brydde seg ikke". Ja, det er faktisk mye i dette. Hvis hun føler at mannen ikke bryr seg nok, så er veien kort til utroskap. Og et stort problem med kvinner er at de ikke ser på seksuell utroskap som like alvorlig som emosjonell utroskap. Mens vi menn ser på seksuell utroskap som MINST like alvorlig eller alvorligere. Er det noe rart at det må bli problemer!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #192 Del Skrevet 26. april 2011 Tro om igjen. Dama mi hadde aldri fått lov til å gjøre noe som jeg var imot. F.eks å reise til Tyrkia for å feste. Er du like standhaftig når det gjelder reising som når du strammer skrustikka? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #193 Del Skrevet 26. april 2011 Er du like standhaftig når det gjelder reising som når du strammer skrustikka? Det dreier seg om å ikke utsette seg for unødvendig risiko. Og reising, overnatting, fest og fyll innebærer risiko. Hvis hun viser meg at hun er til å stole på, så blir problemene mye mindre med en gang. Men i utgangspunktet ser jeg ikke hvorfor hun skal reise uten meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #194 Del Skrevet 26. april 2011 Det dreier seg om å ikke utsette seg for unødvendig risiko. Og reising, overnatting, fest og fyll innebærer risiko. Hvis hun viser meg at hun er til å stole på, så blir problemene mye mindre med en gang. Men i utgangspunktet ser jeg ikke hvorfor hun skal reise uten meg. Ok, så hun må gjerne bo sammen med mannen sin, ha sex med mannen sin, lyve, og loppe deg for penger, nekte å snakke med deg, nekte å se deg, så lenge hun ikke drar på jenteturer eller fyllefester? Er det sånn å forstå? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #195 Del Skrevet 26. april 2011 Ok, så hun må gjerne bo sammen med mannen sin, ha sex med mannen sin, lyve, og loppe deg for penger, nekte å snakke med deg, nekte å se deg, så lenge hun ikke drar på jenteturer eller fyllefester? Er det sånn å forstå? Nei, jeg har krevd at hun må reise hit så vi får pratet i sammen. Skjer ikke dette så blir det ingen kontakt og da er hun historie. Jeg er altså ikke interessert i å fortsette slik det har vært hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. april 2011 #196 Del Skrevet 26. april 2011 Spørsmålet mitt til går til kvinnene her, - hvorfor er det så viktig å reise vekk fra partneren sin for å fylle, feste og overnatte på fremmede steder full av fremmede menn som bare venter på at det skal komme "frigjorte" norske kvinner til baren deres? Gir det en slags selvtillit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #197 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, jeg har krevd at hun må reise hit så vi får pratet i sammen. Skjer ikke dette så blir det ingen kontakt og da er hun historie. Jeg er altså ikke interessert i å fortsette slik det har vært hittil. Hvor har jeg hørt dette før? Nei, unskyld når har jeg hørt dette før? Mener jeg husker nøyaktig de samme ordene fra mange måneder tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. april 2011 #198 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, jeg har krevd at hun må reise hit så vi får pratet i sammen. Skjer ikke dette så blir det ingen kontakt og da er hun historie. Jeg er altså ikke interessert i å fortsette slik det har vært hittil. Gudbedre, Steinar, har hun ikke innfunnet seg for den praten enda? Jeg håper du skjønner at det betyr at hun faktisk overhodet ikke er interessert? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #199 Del Skrevet 26. april 2011 Halleluja! Slutt å tøff deg. Det kler deg liksom ikke. Du har vist altfor små baller til å sitte der og skape deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #200 Del Skrevet 27. april 2011 Gudbedre, Steinar, har hun ikke innfunnet seg for den praten enda? Jeg håper du skjønner at det betyr at hun faktisk overhodet ikke er interessert? Det betyr i hvertfall at hun har helt feil innstilling og oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå