Gå til innhold

Usikkerhet

Steinar40

Anbefalte innlegg

At en kvinne som er gift og bor åtti mil unna ikke er interessert eller kommer til å bli det noen sinne ever. Og det er ikke bare according til meg, men til de fleste andre som har fulgt historien din....

Det er fortsatt bare hun som kan vise meg det.

Jeg venter nå bare på å få se om hun velger å bygge bro, eller brenne alle broer for godt.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvor lett tror du det er å avsløre disse i en tidlig dating-fase?

Tror du folk flest annonserer sine dårlige egenskaper overfor andre?

Et gammelt godt uttrykk som passer bra er dette:

Du kjenner ingen før du bor i sammen med dem.

Og du har tydeligvis ikke hatt noen relasjon til noen over lengre tid.

Selvsagt kjenenr man noen før man bor med dem - selvsagt er det mulig å avsløre mange dårlige egenskaper og holdninger i en datingfase. Det har ingenting med å annonsere sine egenskaper å gjøre - de annonserer seg selv gjennom språk, opptreden og endel andre småting. Å lyve helhetlig er en veldig vanskelig jobb som de færreste behersker veldig godt, så det er alltid noe som røper deg.

Endret av Suzy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nå bare på å få se om hun velger å bygge bro, eller brenne alle broer for godt.

Wake-up-call: :rope: Hun er ikke interessert. Det er det hun forteller deg når hun nå siden juli i fjor har latt være å komme for å ta en alvorsprat og har latt være å endre innstilling og oppførsel.

:mur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lyve helhetlig er en veldig vanskelig jobb som de færreste behersker veldig godt, så det er alltid noe som røper deg.

Ja, men du vet vel åssen mennesket er?

Verden vil bedras. Folk vil ikke (inn)se sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wake-up-call: :rope: Hun er ikke interessert. Det er det hun forteller deg når hun nå siden juli i fjor har latt være å komme for å ta en alvorsprat og har latt være å endre innstilling og oppførsel.

:mur:

Mye mulig. Og isåfall brenner hun nå alle broer for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig. Og isåfall brenner hun nå alle broer for godt.

Hjelpe meg, Steinar. :blink: Værsåsnill å fortell meg at du tøyser med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg, Steinar. :blink: Værsåsnill å fortell meg at du tøyser med meg!

Tøyser? :klo:

Jeg trodde du mener at det er til det beste. Det mener i hvertfall jeg.

Som sannsynligvis er det viktigste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du vet vel åssen mennesket er?

Verden vil bedras. Folk vil ikke (inn)se sannheten.

Det er en helt annen problemstilling. Du hevdet lenger opp at det er umulig å spotte gale egenskaper hos et menneske før man bor med vedkommende - jeg hevder du tar feil og da svarer du med noe helt annet (som vanlig).

Si meg syns du det er vanskelig å skjønne norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt annen problemstilling. Du hevdet lenger opp at det er umulig å spotte gale egenskaper hos et menneske før man bor med vedkommende - jeg hevder du tar feil og da svarer du med noe helt annet (som vanlig).

Si meg syns du det er vanskelig å skjønne norsk?

Poenget mitt er at det hjelper ikke hva du ser, hvis du ikke er villig til å (inn)se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Alle mine diskusjoner er en eneste smørje hehe

Jeg diskuterer og kommenterer akkurat det som faller meg inn der og da! :smoke:

Og hvis man ser på individnivå så vil absolutt ALT være individuelt.

Men hvis man løfter blikket litt og ser på gruppenivå - i dette tilfellet kvinner - så vil det plutselig dannes mønster som er mer eller mindre typisk for gruppen. Get it? ;)

Jeg synes å erindre at du alltid fremhever din logiske sans, tankeklarhet og stringens :sarkasme: .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å erindre at du alltid fremhever din logiske sans, tankeklarhet og stringens :sarkasme: .

Ja, men det betyr ikke at jeg ikke kan diskutere alt imellom himmel og jord.

Like logisk, tankeklart og stringent selvfølgelig ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dette dreier seg først og fremst om å bruke sunn fornuft.

Det finnes nemlig ingen fornuftig grunn til at hun trenger å gå i en utfordrene bikini.

Og regler er helt nødvendige å ha. Ellers blir det bare problemer.

Det er selvfølgelig for at hun er stolt av hvor fine puppene hennes er blitt etter operasjonen. Ja, for det er vel "tolkningsdamen" du for hundreogørtende gang egentlig snakker om? Det er ingenting av alt du har skrevet, som tyder på at du har nærmere kjennskap, enn si hatt forhold til, enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns fortsatt det er enkelt å spotte en stor tulling, uten selvinnsikt og med liten virkelighetsforståelse. Som tror han er logisk og realistisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget mitt er at det hjelper ikke hva du ser, hvis du ikke er villig til å (inn)se det.

Og jeg sier at det er noe helt annet enn at man "ikke kjenner et menneske før man bor med det".

Sorry - du tar rett og slett feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem, Steinar. Men hvis du ikke tar signalene om at det nærmeste dette kommer drømmekvinnen, er om du definerer et mareritt som en drøm. Hvis hun ikke allerede står å krafser på døra di, så viser hun liten interesse. Det er ikke mulig å få klarere signaler enn at ei dame fremdeles bor hos og humper gubben. Du kan likegodt stappe en huggorm i kjeften, sette fyr på halen og kalle det en sigar.

Nå er jeg en varm tilhenger av tvang i forhold. :lur: Men derfra til reiseforbud, er det mange mil.

Jeg vil anbefale deg å koble ut pikken et år eller to, og begynne å omgås kvinner i deres naturlige habitat, uten noen baktanker, sånn at du kan lære deg å skille skitt fra kanel. Ofte er ditt fantasibilde av kvinner egnet til å gi meg bakoversveis. Og jeg er desillusjonert mtp. de der skapningene i utgangspunktet - og barbert.

At du har begynt å danne deg en ønskeliste over egenskaper som intet levende menneske besitter, gjør deg til reneste psykopat-kandidaten om du skulle fulgt det opp. Sannsynligvis blir resultatet at kvinner kommer til å sky unna deg.

Ta signalene, mann. Denne kvinnen er ingenting å ha. Og din manglende erfaring gjør at du floker og vaser til denne tråden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns fortsatt det er enkelt å spotte en stor tulling, uten selvinnsikt og med liten virkelighetsforståelse. Som tror han er logisk og realistisk.

Norskengelsken din får deg til å fremstå som slemmere enn du er. ler::
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg sier at det er noe helt annet enn at man "ikke kjenner et menneske før man bor med det".

Ja og nei.

Ja, man kan se potensielle problemer på horisonten tidlig, men man kan allikevel innbille seg (håpe på) at dette kommer til å gå bra.

Når man så bor i sammen; først da vil det vise seg om det virkelig går til helvete, eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei.

Ja, man kan se potensielle problemer på horisonten tidlig, men man kan allikevel innbille seg (håpe på) at dette kommer til å gå bra.

Når man så bor i sammen; først da vil det vise seg om det virkelig går til helvete, eller ikke.

Å ikke være i stand til å se at det er problemer og utfordringer er noe annet enn å ikke ville se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har akkurat opplevd et kvinnfolk som overhode ikke syns det er nødvendig at vi er i sammen. Alt annet er mye viktigere.

Hva faen skal jeg med et sånt kvinnfolk til???

Når ho ikke engang har vett på å prioritere meg og oss, så kan det bare være det samme, sier jeg!

Har det omsider trengt inn hos deg alt det vi andre på mange måter og med forskjellige innfallsvinkler har forsøkt å få deg til å forstå, at damen overhodet aldri har hatt noen tanke på at dere skal bli sammen? Og hva gjør du med dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norskengelsken din får deg til å fremstå som slemmere enn du er. ler::

Jupp, jeg følte selv at den ble rimelig god å tolke den der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...