Kamikatze Skrevet 26. april 2011 #161 Del Skrevet 26. april 2011 Men et menneske som ikke liker å reise er ikke nødvendigvis en partner jeg kunne hatt.Du skjønner det, Steinar. At hun er glad i reisning. Og det er ikke en dritt du kan få gjort med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 26. april 2011 #162 Del Skrevet 26. april 2011 Mitt inntrykk er at usikkerhet og behov for bekreftelse har blitt bortimot en folkesykdom i dagens samfunn. Som skaper store problemer, også for andre som blir berørt. Men hva kommer det egentlig av - hva er de underliggende problemene??? Alle har vel behov for bekreftelse, å føle at man hører til og blir sett. Det betyr ikke at det ligger noe (p)sykt bak det eller at man er avhengig av oppmerksomhet. Jeg er ikke usikker av meg, er trygg på meg selv og i meg selv, men også jeg liker å få bekreftet at noen bryr seg om meg og ser meg. I et forhold er det viktig at man ser hverandre og bekrefter det man betyr for hverandre, det betyr ikke at man skal sitte og se hverandre i øynene og si jeg elsker deg hele dagen. Likegyldighet er en stor trussel for et forhold tror jeg. Du nevnte Paradise hotel, Farmen og andre realityserier og konkluderte med at kvinner har et stort behov for å bli sett men i de programmene deltar det også menn. Tror du gutta deltar på et annet grunnlag enn jentene siden du kun nevner jentenes oppmerksomhetsbehov i forhold til f.eks. Paradise hotel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #163 Del Skrevet 26. april 2011 Du skjønner det, Steinar. At hun er glad i reisning. Og det er ikke en dritt du kan få gjort med det. The World's gone mad, sier jeg! Alle reiser seg kav ihjel. Du snakker om hjernevasking. Alle må reise for ikke å kjede seg ihjel og for å ha noe å skryte av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 26. april 2011 #164 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, akkurat som forventet. Håpløs oppførsel! Dermed sa jeg at nå kommer jeg ikke til å svare henne før hun reiser hit ned. Hørte ikke et pip hele Påska, men nå i dag fikk jeg en mail hvor hun skriver hvilken jævla drittsekk jeg er, og hvor glad hun er at hun ikke skal leve i sammen med meg!!! Jada. Kvinnfolk er virkelig noe for seg selv. Og jeg svarer selvfølgelig ikke. Kvinner generelt er ikke noe for seg selv, men den aktuelle kvinnen du ønsker å ha i ditt liv er noe for seg selv. Jeg hadde avsluttet dette, ingenting her som tilsier at det er verdt å bruke mer tid på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. april 2011 #165 Del Skrevet 26. april 2011 Han skrev REISNING.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #166 Del Skrevet 26. april 2011 Alle har vel behov for bekreftelse, å føle at man hører til og blir sett. Det betyr ikke at det ligger noe (p)sykt bak det eller at man er avhengig av oppmerksomhet. Jeg er ikke usikker av meg, er trygg på meg selv og i meg selv, men også jeg liker å få bekreftet at noen bryr seg om meg og ser meg. I et forhold er det viktig at man ser hverandre og bekrefter det man betyr for hverandre, det betyr ikke at man skal sitte og se hverandre i øynene og si jeg elsker deg hele dagen. Likegyldighet er en stor trussel for et forhold tror jeg. Du nevnte Paradise hotel, Farmen og andre realityserier og konkluderte med at kvinner har et stort behov for å bli sett men i de programmene deltar det også menn. Tror du gutta deltar på et annet grunnlag enn jentene siden du kun nevner jentenes oppmerksomhetsbehov i forhold til f.eks. Paradise hotel? Jeg tenkte ikke først og fremst på de som er med i f.eks. Paradise hotel. Det er jo åpenbart at alle disse er like oppmerksomhetssjuke. Nei, jeg tenkte på de som sitter og glor på det, og da tenker jeg at det er nok flest hunnkjønn - som blir hjernevasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #167 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Han skrev REISNING.... Ja, jeg tviler ikke på at en del får reisning av all reisinga si også Noe galt må det jo være hehe Endret 26. april 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #168 Del Skrevet 26. april 2011 Kvinner generelt er ikke noe for seg selv, men den aktuelle kvinnen du ønsker å ha i ditt liv er noe for seg selv. Jeg hadde avsluttet dette, ingenting her som tilsier at det er verdt å bruke mer tid på. Ja, det er vanskelig å være uenig med deg i dette, men ettersom det fortsatt finnes en viss usikkerhet rundt hennes oppførsel, så skal hun få lov til å bevise det endelig selv. Jeg har ikke så dårlig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. april 2011 #169 Del Skrevet 26. april 2011 The World's gone mad, sier jeg! Alle reiser seg kav ihjel. Du snakker om hjernevasking. Alle må reise for ikke å kjede seg ihjel og for å ha noe å skryte av Jaja. Jeg er interessert i kunst, kultur og arkitektur. Og ikke av å skryte. Du er så innesnødd og snever at det er helt forkastelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #170 Del Skrevet 26. april 2011 Jaja. Jeg er interessert i kunst, kultur og arkitektur. Og ikke av å skryte. Du er så innesnødd og snever at det er helt forkastelig. Nei, jeg er en realist og logiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. april 2011 #171 Del Skrevet 26. april 2011 Nei, jeg er en realist og logiker. Du det vet vi jo alle at ikke er sant, så det kan du bare slutte å hevde. Logikere ser sammenhenger og trekker slutninger basert på fornuft og ikke på følelser. Allerede der har du "struck out". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 26. april 2011 #172 Del Skrevet 26. april 2011 The World's gone mad, sier jeg! Alle reiser seg kav ihjel. Du snakker om hjernevasking. Alle må reise for ikke å kjede seg ihjel og for å ha noe å skryte av Det er 52 uker i året, vi har 5 uker ferie og kanskje litt fleksitid utenom for de som har den muligheten. Hvor mye tror du egentlig folk reiser? Jeg kjeder meg ikke når jeg ikke reiser, og mesteparten av året tilbringes hjemme, men jeg liker å utvide horisonten min når jeg først har mulighet til det. Enten i en ferie eller i en langweekend, i fjor ble det to venninneturer, dvs. to weekender av 52, og ferieukene kom da i tillegg. Ferien må ikke tilbringes i utlandet for at jeg skal få utvidet mine horisonter, det kan gjerne være å dra til et helt annet sted i landet her. Og når jeg forteller om ferien min så er det ikke for å skryte, jeg er ikke så usikker at jeg har behov for å skryte :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #173 Del Skrevet 26. april 2011 Du det vet vi jo alle at ikke er sant, så det kan du bare slutte å hevde. Logikere ser sammenhenger og trekker slutninger basert på fornuft og ikke på følelser. Allerede der har du "struck out". Okei, så jeg er vel litt romantiker på toppen av det hele også da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 26. april 2011 Det er 52 uker i året, vi har 5 uker ferie og kanskje litt fleksitid utenom for de som har den muligheten. Hvor mye tror du egentlig folk reiser? Jeg kjeder meg ikke når jeg ikke reiser, og mesteparten av året tilbringes hjemme, men jeg liker å utvide horisonten min når jeg først har mulighet til det. Enten i en ferie eller i en langweekend, i fjor ble det to venninneturer, dvs. to weekender av 52, og ferieukene kom da i tillegg. Ferien må ikke tilbringes i utlandet for at jeg skal få utvidet mine horisonter, det kan gjerne være å dra til et helt annet sted i landet her. Og når jeg forteller om ferien min så er det ikke for å skryte, jeg er ikke så usikker at jeg har behov for å skryte :gjeiper: Dette har blitt en evig runddans. Ingen tvil om at reising har eskalert kraftig de senere årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 26. april 2011 #175 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Dette har blitt en evig runddans. Ingen tvil om at reising har eskalert kraftig de senere årene. Hvordan fikk du dette ut av det jeg skrev? 52 uker i året men kun 5 av dem er ferietid? 52 helger og av dem reiste jeg på weekendtur med venninner to ganger? Hvordan fikk du det til å bli at reising har eskalert og at det er en evig runddans? Logiker sa du? Endret 26. april 2011 av Passing by 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #176 Del Skrevet 26. april 2011 Hvordan fikk du dette ut av det jeg skrev? 52 uker i året men kun 5 av dem er ferietid? 52 helger og av dem reiste jeg på weekendtur med venninner to ganger? Hvordan fikk du det til å bli at reising har eskalert og at det er en evig runddans? Logiker sa du? Før var den ingenting som het weekendtur engang. Og stort sett så reiste folk ei uke på bilferie, eller lå i telt på en campingplass. Det er fortsatt ikke så sinnssykt lenge siden heller. Så at dette har eskalert noe ekstremt er utvilsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. april 2011 #177 Del Skrevet 26. april 2011 Når 60% av alle som er utro er par som reiser alene hvert til sitt så skjønner jeg steinar. Og når 90% av alle som er utro er utro på julebordet så skjønnner jeg steinar. Greit nok å reise for å se arktitektur og byplanlegging og sånn, - men fakta faen er jo at damer finner nytelsen i shopping, - altså gleden over å forbruke penger. Og det en ganske dårlig egenskaper med tanke på jordkloda og verden som en enhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 26. april 2011 #178 Del Skrevet 26. april 2011 Før var den ingenting som het weekendtur engang. Og stort sett så reiste folk ei uke på bilferie, eller lå i telt på en campingplass. Det er fortsatt ikke så sinnssykt lenge siden heller. Så at dette har eskalert noe ekstremt er utvilsomt Da jeg var barn reiste vi ofte bort i helgene, men den gangen brukte vi ikke begrepet weekend. Min mor var på helgeturer med venninner av og til, og min far var på fisketur med gutta. Og Steinar, ferie er ferie enten man drar på en campingplass og ligger i telt et annet sted enn hjemme, eller om man drar til utlandet. Jeg har aldri ligget i telt på en campingplass men vi leide campinghytte. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 26. april 2011 #179 Del Skrevet 26. april 2011 Når 60% av alle som er utro er par som reiser alene hvert til sitt så skjønner jeg steinar. Og når 90% av alle som er utro er utro på julebordet så skjønnner jeg steinar. Greit nok å reise for å se arktitektur og byplanlegging og sånn, - men fakta faen er jo at damer finner nytelsen i shopping, - altså gleden over å forbruke penger. Og det en ganske dårlig egenskaper med tanke på jordkloda og verden som en enhet. Shopping kan være så mangt, mannen min kjøpte en del elektronikk, er det bedre for jordkloden? Hvor fant du tallene dine? Mulig de er korrekte men moro å vite hvor du fant dem okke som. Jeg har til gode å være utro, og nå som jeg er singel så kunne jeg rotet med så mange mannfolk jeg ønsket når jeg var på tur, men det har jeg også tilgode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #180 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg har til gode å være utro, og nå som jeg er singel så kunne jeg rotet med så mange mannfolk jeg ønsket når jeg var på tur, men det har jeg også tilgode. Problemet er at du trenger ikke være singel for å rote med andre mannfolk når du er på tur. Og mannfolk trenger heller ikke være single for å rote med andre. Altså vil det være en større risiko å reise hver for seg. Når katten er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå